Diana... skriver:
Åhh jeg hader bare den opstart til alt det der og det er så svært at se det positive i det, Men jo mere opstart der er jo mere klar er ens krop og hvem ved måske har den give noget det kan du jo bede hende og undersøge og det som din krop giver nu har du mindre i de kraftige åbningsveer så det er faktisk en fordel selv om det er pisse svært at vente og bare vil i gang
MEN mon ikk det sker lige om hjørnet du er jo overtid. Og vi gider ikke flere overtid her inde så i kan godt komme i gang med at føde alle sammen.
Det er også sådan jeg virkelig håber det forholder sig
At hun i morgen kan se at der i det mindste er gang i ET ELLER ANDET..... Jeg er jo total rundforvirret oven i mit kære hoved efterhånden, kan ikke forstå at der skal SÅ mange dage/ UGER med sådan noget "pjatteri".
Og undskyld! Jeg har vist en tendens for tiden til at dreje det hele over på mig selv for tiden i vores debatter herinde
Men jeg er bare blevet et lille utålmodigt barn, der er misundelig på alle jer andres dejlige babyer
Men på den gode måde altså
HVis alle andre kan lave så lækre babyer, mon ikke så også vores prins kan klare at blive vist frem?
NÅR HAN ELLERS GIDER KOMME UD!
Anmeld