Lidt stoldt he he

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Diana...

Karina84 skriver:

Ih så dygtig hun er og hvor er hun da søøøøød!

Dejligt at i har haft en god dag i dag, er sq lidt misundelig  Håber jeg har mod nok til at springe ud af busken og møde op næste gang

Og så har jeg forhåbentlig også en BABY at vise frem, hold nu op jeg giiiiiiiiiiiiiider ikke mere!!!!! Det er fanme ikke fair at alle de her plukveer ikke snart blir til noget altså! Undskyld mit brok

Hep hep Maria, vi vil se vores drenge NUUUUUUUUUU!

Du kan rolig springe ud næste gang  det er så hyggeligt og nu har jeg været til mange baby.dk møder efter hånden og ikke en eneste gang har der været den der pinlige stilhed der nu engang kan komme når man mødre nogen nye man er kommet godt i snak med det samme og der er ikke et øjebliks stilhed det er bare så mega hyggeligt. Så håber du kommer med næste gang. 

Det kan jeg godt forstå du ikke gider det er så træls med den vente tid. Jeg HEPPER på jer alle sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Maria-s

Diana... skriver:

Åhh jeg hader bare den opstart til alt det der og det er så svært at se det positive i det, Men jo mere opstart der er jo mere klar er ens krop og hvem ved måske har den give noget det kan du jo bede hende og undersøge og det som din krop giver nu har du mindre i de kraftige åbningsveer så det er faktisk en fordel selv om det er pisse svært at vente og bare vil i gang  MEN mon ikk det sker lige om hjørnet du er jo overtid. Og vi gider ikke flere overtid her inde så i kan godt komme i gang med at føde alle sammen. 

Det er også sådan jeg virkelig håber det forholder sig  At hun i morgen kan se at der i det mindste er gang i ET ELLER ANDET..... Jeg er jo total rundforvirret oven i mit kære hoved efterhånden, kan ikke forstå at der skal SÅ mange dage/ UGER med sådan noget "pjatteri".

Og undskyld! Jeg har vist en tendens for tiden til at dreje det hele over på mig selv for tiden i vores debatter herinde  Men jeg er bare blevet et lille utålmodigt barn, der er misundelig på alle jer andres dejlige babyer  Men på den gode måde altså  HVis alle andre kan lave så lækre babyer, mon ikke så også vores prins kan klare at blive vist frem? NÅR HAN ELLERS GIDER KOMME UD! 

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Maria-s skriver:

Det er også sådan jeg virkelig håber det forholder sig  At hun i morgen kan se at der i det mindste er gang i ET ELLER ANDET..... Jeg er jo total rundforvirret oven i mit kære hoved efterhånden, kan ikke forstå at der skal SÅ mange dage/ UGER med sådan noget "pjatteri".

Og undskyld! Jeg har vist en tendens for tiden til at dreje det hele over på mig selv for tiden i vores debatter herinde  Men jeg er bare blevet et lille utålmodigt barn, der er misundelig på alle jer andres dejlige babyer  Men på den gode måde altså  HVis alle andre kan lave så lækre babyer, mon ikke så også vores prins kan klare at blive vist frem? NÅR HAN ELLERS GIDER KOMME UD! 

DU skal ikke undskylde det skal der da være plads til, vi andre kender det jo selv  Jeg gør i hvertfald he he. Jeg tror bestemt at han kan klare at vises frem 

Anmeld

10. marts 2011

Marco2

Hvor er hun dygtig.

Men jeg var trods alt glad for at se at alle bebserne igår ikke sad og diskuterede kommende valg, samtidigt med de løste andengradsligninger og det eneste Smilla gør er at sove og spise 

Men hun er virkelig dejlig den søde Nadia.

AG

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Hvor er hun dygtig.

Men jeg var trods alt glad for at se at alle bebserne igår ikke sad og diskuterede kommende valg, samtidigt med de løste andengradsligninger og det eneste Smilla gør er at sove og spise 

Men hun er virkelig dejlig den søde Nadia.

AG

HAHAHA som du kan sige det  I det mindste er hun da til at have med ud grine jeg må forlade selvskabet for hun kan få sin vilje griner  TAK og i lige måde dejlige børn vi alle har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.