Lidt stoldt he he

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Diana...

Hej Piger 

Som i ved har min lille pige jo haft ond i rygge og derfor ikke ville løfte hoved når hun har ligget flat på maven, hun har godt ville det når hun ligger på en skrå pude eller på mig eller eller eller. Men når hun ligger flat på maven vil hun ikke. 

MEN så lige igår aftes mens storebror var i bad lå man da lige og kikket på over på sit pudslebor og om hun så ikke lige løfter det helt op og hygget sig JAAA 

Jeg er lidt stolt er det ikke ok he he Her er lige et billed af min dygtige pige. 

Og TAK for idag det var bare super hyggeligt at se jer alle sammen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Maria-s

Weeeeee!  Hvor dejligt med lillepigen

Åhhhh jeg er sååå misundelig på jer piger med mødet i dag Håber I har hygget jeg rigtig, rigtig meget. Og ja så hååber jeg vi kan lave et nyt møde måske, hvor os der er liiige omkring termin nu, kan være med

Anmeld

9. marts 2011

AnneBJ

Hvor er hun dygtig Diana!! Kan godt forstå du er stolt!

Jeg er også misundelig på Jeres møde, det lyder til at have været hyggeligt!!

Maria, vi tager revanche en anden dag!!  

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Maria-s skriver:

Weeeeee!  Hvor dejligt med lillepigen

Åhhhh jeg er sååå misundelig på jer piger med mødet i dag Håber I har hygget jeg rigtig, rigtig meget. Og ja så hååber jeg vi kan lave et nyt møde måske, hvor os der er liiige omkring termin nu, kan være med

Det gør vi helt sikkert. Vi troet ellers lige du var ved at føde 

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Hvor er hun dygtig Diana!! Kan godt forstå du er stolt!

Jeg er også misundelig på Jeres møde, det lyder til at have været hyggeligt!!

Maria, vi tager revanche en anden dag!!  

Ja jeg er bare så stolt he he  

Hvor var det træls du blev syg jeg lider selv af migræne og det er bare det værste  Godt du har fået det lidt bedre 

Anmeld

9. marts 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Ja jeg er bare så stolt he he  

Hvor var det træls du blev syg jeg lider selv af migræne og det er bare det værste  Godt du har fået det lidt bedre 

Ja det var da, undskyld sproget, røvtræls at det lige skulle være i dag!!! Men godt at I hyggede Jer!

Anmeld

9. marts 2011

Karina84

Ih så dygtig hun er og hvor er hun da søøøøød!

Dejligt at i har haft en god dag i dag, er sq lidt misundelig  Håber jeg har mod nok til at springe ud af busken og møde op næste gang

Og så har jeg forhåbentlig også en BABY at vise frem, hold nu op jeg giiiiiiiiiiiiiider ikke mere!!!!! Det er fanme ikke fair at alle de her plukveer ikke snart blir til noget altså! Undskyld mit brok

Hep hep Maria, vi vil se vores drenge NUUUUUUUUUU!

Anmeld

9. marts 2011

Maria-s

Diana... skriver:

Det gør vi helt sikkert. Vi troet ellers lige du var ved at føde 

Jeg har også ligge og småblundet det meste af dagen med mens smerter og "værre" end normalt. Men, men MEN det er da SELVFØLGELIG gået i sig selv igen!  Nu er jeg bare lidt mere mega øm i bunden af maven/ skambenet..... HAN KOMMER ALDRIG UD!!......

Men nu skal jeg til JDM i morgen og jeg går ikke derfra før jeg har fået ET ELLER ANDET fra hende! Om det er en understelsundersøgelse, hindeløsning, scanning, stik mig det! jeg vil vide status og jeg vil føde NU!

Anmeld

9. marts 2011

Maria-s

Og så har jeg forhåbentlig også en BABY at vise frem, hold nu op jeg giiiiiiiiiiiiiider ikke mere!!!!! Det er fanme ikke fair at alle de her plukveer ikke snart blir til noget altså! Undskyld mit brok

Hep hep Maria, vi vil se vores drenge NUUUUUUUUUU!

JA VI VIL - IKKE FLERE FUCKING PLUKVEER - GI OS RIGTIGE VEER!!!!!!!!!! - NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU - VI VIL SE DEM NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Maria-s skriver:

Jeg har også ligge og småblundet det meste af dagen med mens smerter og "værre" end normalt. Men, men MEN det er da SELVFØLGELIG gået i sig selv igen!  Nu er jeg bare lidt mere mega øm i bunden af maven/ skambenet..... HAN KOMMER ALDRIG UD!!......

Men nu skal jeg til JDM i morgen og jeg går ikke derfra før jeg har fået ET ELLER ANDET fra hende! Om det er en understelsundersøgelse, hindeløsning, scanning, stik mig det! jeg vil vide status og jeg vil føde NU!

Åhh jeg hader bare den opstart til alt det der og det er så svært at se det positive i det, Men jo mere opstart der er jo mere klar er ens krop og hvem ved måske har den give noget det kan du jo bede hende og undersøge og det som din krop giver nu har du mindre i de kraftige åbningsveer så det er faktisk en fordel selv om det er pisse svært at vente og bare vil i gang  MEN mon ikk det sker lige om hjørnet du er jo overtid. Og vi gider ikke flere overtid her inde så i kan godt komme i gang med at føde alle sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.