havde i blødinger i graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Nynne88

Jeg har også blødt lidt i den her graviditet, men jeg ringede til vagtlægen og krævede at blive tjekket.  Alt var fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

MORJESPERSEN

Kofoed33 skriver:

Var du i pratikforløb? For de vil ikke sygemelde mig endnu, da jeg "bare" sidder i et klasselokale hele dagen.

Jeg lage ud med at være sygemeldt de først 12uger fordi jeg var så bange for at tabe babyerne- havde lige haft to spontane aborter..... da jeg så kom tilbage nåde jeg at være i praktik i 3 dage, så blødte jeg lidt og kom til scanning... de sagde det ik var noget men syndes jeg skulle tage til læge og blive sygemeldt. 

Jeg vil sige det var hårdt at være sygemledt en hel gravidt, men jeg sov nu det meste af tiden væk. 

Jeg syndes det er hårdt at side på skolebækken, du skal jo side ned i mange timer og selvom man bare sider bruger man da kræfter på det. 

Har du det dårligt??

Anmeld

11. marts 2011

Vial

Jeg blødte også. Første gang omkring 10 uge og så igen ved 12 uge. Første gang ret voldsomt - anden gang lidt mindre.

Man er sart - men skrev jeg ikke også til dig en gang, at man kunne regne med at bløde? Kan ikke huske det, men det er i hvert fald helt normalt, da slimhinderne er ekstra sarte ved belastningen.

Anmeld

11. marts 2011

Kofoed.

Nynne88 skriver:

Jeg har også blødt lidt i den her graviditet, men jeg ringede til vagtlægen og krævede at blive tjekket.  Alt var fint.

Det var da dejligt nok. Så fik man også den lille og se en gang mere.

Anmeld

11. marts 2011

Kofoed.

MORJESPERSEN skriver:

Jeg lage ud med at være sygemeldt de først 12uger fordi jeg var så bange for at tabe babyerne- havde lige haft to spontane aborter..... da jeg så kom tilbage nåde jeg at være i praktik i 3 dage, så blødte jeg lidt og kom til scanning... de sagde det ik var noget men syndes jeg skulle tage til læge og blive sygemeldt. 

Jeg vil sige det var hårdt at være sygemledt en hel gravidt, men jeg sov nu det meste af tiden væk. 

Jeg syndes det er hårdt at side på skolebækken, du skal jo side ned i mange timer og selvom man bare sider bruger man da kræfter på det. 

Har du det dårligt??

Altså jeg har haft meget kvalme (ingen opkast), det er stille og roligt begyndt, at gøre ondt i ryggen når jeg sidder i længere tid, er meget rastløs og bliver nemt irretabel.

Puha en hel graviditet der hjemme, hvor må tiden har været lang nogen gange.

Anmeld

11. marts 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Jeg blødte også. Første gang omkring 10 uge og så igen ved 12 uge. Første gang ret voldsomt - anden gang lidt mindre.

Man er sart - men skrev jeg ikke også til dig en gang, at man kunne regne med at bløde? Kan ikke huske det, men det er i hvert fald helt normalt, da slimhinderne er ekstra sarte ved belastningen.

Jo det tror jeg nok du har

Men det er bare ikke rart og stod midt i det. Tænker også, om jeg skal presse lidt på med en sygemeldning.

Anmeld

11. marts 2011

Vial

Kofoed33 skriver:

Jo det tror jeg nok du har

Men det er bare ikke rart og stod midt i det. Tænker også, om jeg skal presse lidt på med en sygemeldning.

Det er da SKRÆKKELIGT! Jeg gik helt i panik. Første gang kørte en nabo mig på hospitalet. Vi fældede begge to tårer, da scanning viste to pomfritter som hoppede rundt.

Anden gang fik jeg kørt mit sidespejl af på vej på gynækologs afd.

Du skal bare få den sygemelding, hvis du er det mindste i tvivl. Man kan ikke være forsigtig nok, hvis du spører mig.

Jeg var sygemeldt i stort set hele graviditeten.

Anmeld

12. marts 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Det er da SKRÆKKELIGT! Jeg gik helt i panik. Første gang kørte en nabo mig på hospitalet. Vi fældede begge to tårer, da scanning viste to pomfritter som hoppede rundt.

Anden gang fik jeg kørt mit sidespejl af på vej på gynækologs afd.

Du skal bare få den sygemelding, hvis du er det mindste i tvivl. Man kan ikke være forsigtig nok, hvis du spører mig.

Jeg var sygemeldt i stort set hele graviditeten.

Det virker bare som om, at de synes jeg piver og at når jeg går i skole er det ikke noget problem.

Anmeld

14. marts 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Det virker bare som om, at de synes jeg piver og at når jeg går i skole er det ikke noget problem.

Jeg har godt nok ikke blødt endnu og håber heller ikke at kome til det...

Med hensyn til sygemelding, er det jo kun dig der kan mærke hvordan din krop har det. Så hvis du bliver dårlig i løbet af en skoledag og ikke føler du har overskud til det, skulle du måske presse på for en sygemelding. Jeg selv blev deltidssygemeldt i uge 13 og fuldtidssygemeldt i uge 20, godt nok var det lægens krav da jeg selv føler jeg har det fint. Men vi skal huske på at lige nu er det de små i maverne der er vigtigst.

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Jeg har godt nok ikke blødt endnu og håber heller ikke at kome til det...

Med hensyn til sygemelding, er det jo kun dig der kan mærke hvordan din krop har det. Så hvis du bliver dårlig i løbet af en skoledag og ikke føler du har overskud til det, skulle du måske presse på for en sygemelding. Jeg selv blev deltidssygemeldt i uge 13 og fuldtidssygemeldt i uge 20, godt nok var det lægens krav da jeg selv føler jeg har det fint. Men vi skal huske på at lige nu er det de små i maverne der er vigtigst.

Tak for svaret, håber jeg på torsdag for et svar, angånde hoften, for er den slem nok, kan jeg sygemeldes grundet den, hvilket jo er en del nemmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.