havde i blødinger i graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Kofoed.

Blødet lidt natten til mandag (i forbindelse med lille toiletbesøg) og lidt igen i nat, samme forhold. Blev scannet mandag og alt var super, så ringede til min læge i morges og da jeg studere vil hun ikke sygemelde mig med det samme.

Blødet i? blev i sygemeldt endnu tidligere, pga blødinger? ved i hvorfor i gjorde det? noget der hjalp for jer?

Fik igen bekræftet, at der var størrelse forskel på dem, oplevede i det så tidligt? i såfald, fik i en grund til forskellen? Venter spændt til det bliver mandag, NF, måske kan de forklare noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Kofoed.

Slet ingen tvillingemodre?

Anmeld

9. marts 2011

Faith

Jo jeg er tvillingemor

Men kan ikke rigtig hjælpe dig. Jeg blødte ikke, og drengene har gennem hele graviditeten været lige store.

Havde dog voldsomme plukveer hele vejen igennem og blev sygemeldt i uge 16. Fik rigtige veer i uge 26 og var indlagt i Skejby hvor jeg lå i en uge. Men det lykkedes mig at holde på dem til 33+3.

Kan godt forstå du er spændt på NF skanning, det er ligesom lidt en milepæl. Er sikker på alt er som det skal være.

Anmeld

9. marts 2011

Kofoed.

smillaluna skriver:

Jo jeg er tvillingemor

Men kan ikke rigtig hjælpe dig. Jeg blødte ikke, og drengene har gennem hele graviditeten været lige store.

Havde dog voldsomme plukveer hele vejen igennem og blev sygemeldt i uge 16. Fik rigtige veer i uge 26 og var indlagt i Skejby hvor jeg lå i en uge. Men det lykkedes mig at holde på dem til 33+3.

Kan godt forstå du er spændt på NF skanning, det er ligesom lidt en milepæl. Er sikker på alt er som det skal være.

Okay, og tillykke med dem

Øv, men tak fordi du svare alligevel

Uhh, håber ikke jeg for mange plukveer og helst ikke så tidligt. Puha noget af et suk, at gå i fødsel så tidligt, må ikke have været sjovt.

Ja, mange spørgsmål som kan besvares. Vi har hele tiden regnet med, at det er tveæggende, men vi er blevet itvivl, så det bliver også spændende.

Jeg regner også med alt er godt og det var alligevel super dejligt, at se de to i mandags, selvom grunden var ubehagelig.

Anmeld

10. marts 2011

Martine

Jeg havde blødning i uge 12, et par dage før NF, kan jeg huske. Blev også meget bange, men blev scannet samme dag, og alt var fint.

Håber du får en rigtig fin NF

Anmeld

10. marts 2011

Kofoed.

Martine skriver:

Jeg havde blødning i uge 12, et par dage før NF, kan jeg huske. Blev også meget bange, men blev scannet samme dag, og alt var fint.

Håber du får en rigtig fin NF

Mit var så en uge før men ja, havde det så dårligt i mandags.

Var det kun en gang?

Anmeld

10. marts 2011

Martine

Ja, jeg blødte kun lidt én dag

Anmeld

10. marts 2011

Kofoed.

Martine skriver:

Ja, jeg blødte kun lidt én dag

Okay. Tak for svaret.

Anmeld

11. marts 2011

MORJESPERSEN

Kofoed33 skriver:

Blødet lidt natten til mandag (i forbindelse med lille toiletbesøg) og lidt igen i nat, samme forhold. Blev scannet mandag og alt var super, så ringede til min læge i morges og da jeg studere vil hun ikke sygemelde mig med det samme.

Blødet i? blev i sygemeldt endnu tidligere, pga blødinger? ved i hvorfor i gjorde det? noget der hjalp for jer?

Fik igen bekræftet, at der var størrelse forskel på dem, oplevede i det så tidligt? i såfald, fik i en grund til forskellen? Venter spændt til det bliver mandag, NF, måske kan de forklare noget.

Jeg bløte i ca i uge 12 og blev sygemeldt, jeg var selv stuederne på det tidspunkt- i hjemmeplejen. Og blev så sygemeldt til uge 20- hvor han så sygemeldt mig resten af gravidten...

Anmeld

11. marts 2011

Kofoed.

MORJESPERSEN skriver:

Jeg bløte i ca i uge 12 og blev sygemeldt, jeg var selv stuederne på det tidspunkt- i hjemmeplejen. Og blev så sygemeldt til uge 20- hvor han så sygemeldt mig resten af gravidten...

Var du i pratikforløb? For de vil ikke sygemelde mig endnu, da jeg "bare" sidder i et klasselokale hele dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.