Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bb78 skriver: Vi har også kæmpet med det arp og er faktisk kommet det til livs nu Jeg så at der var nogle herinde der anbefalede vaseline i stedet for olie - og det har virket her Hun har en ganske lillebitte smule tilbage endnu. Vi lod hende ligge med det om natten - ligesom med olie, taget hende i bad og kæmmet hende med en kam (ikke en lusekam).
Vi har også kæmpet med det arp og er faktisk kommet det til livs nu
Jeg så at der var nogle herinde der anbefalede vaseline i stedet for olie - og det har virket her Hun har en ganske lillebitte smule tilbage endnu. Vi lod hende ligge med det om natten - ligesom med olie, taget hende i bad og kæmmet hende med en kam (ikke en lusekam).
Okay ! Det må jeg prøve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Hvad er det , og hvor er lysken ??
Hvad er det , og hvor er lysken ??
hehehe det er olie udvundet fra Kæmpenatlysplantens frø, du kan køben den i helsekostbutikker...
lysken er imellem lårene og skambenet du ved der hvor elstikken på bleen sidder
isimaven skriver: hehehe det er olie udvundet fra Kæmpenatlysplantens frø, du kan køben den i helsekostbutikker... lysken er imellem lårene og skambenet du ved der hvor elstikken på bleen sidder
Okay Tak .. Mærkelig det hjælper , men skal helt sikkert prøves
morethanperfect skriver: Okay Tak .. Mærkelig det hjælper , men skal helt sikkert prøves
Ja det lyder mærkeligt men det skal eftersigende være fordi huden er så tynd der at olien bliver optaget i kroppen
håber det hjælper
det kan altså også godt være at han har fået eksem sammen med arpen .. har du snakket med din sp om det??
Maggieh skriver: det kan altså også godt være at han har fået eksem sammen med arpen .. har du snakket med din sp om det??
Nej jeg snakker med hende næste gang jeg skal derned
Diana... skriver: Godt med olie i håret til natten og så fjern arpen dagen efter med en blød tandbørste vi får næsten det hele væk på den måde de gange vi har haft det. Lige et par gange på den måde og så det væk.
Godt med olie i håret til natten og så fjern arpen dagen efter med en blød tandbørste vi får næsten det hele væk på den måde de gange vi har haft det. Lige et par gange på den måde og så det væk.
Ja, eller en tættekam. Lad ham også sove med strømper på hænderne, så han ikke kan kradse hul
Jeg har ordnet arpen som jeg har lært herinde Før hans lur har jeg smurt ham med oliven olie og massere ham. Så fik han hue på (sådan en der kan vaskes ikke den i ren uld ) Og så sov han. Han kom op og så ammede jeg ham og skiftet ham og hyggede lidt. Så tog jeg huen af og fand en tandbørste og han lå ned foran fjersyned (men det var nemmere på den måde) og nogle ting i hånden. Jeg skrubede og skrubbede, alt hvad jeg kunne og faktisk kom meget ud! Og jeg har så tørret ham med en gylpeklude. Om aftenen puttede jeg ham i bad som jeg plejede, med kun vand. Næste dag var han så fin på hårbunden! Og så fik en en tur. Og det var det, aldrig kom den tilbage
Baagøe skriver: Ja, eller en tættekam. Lad ham også sove med strømper på hænderne, så han ikke kan kradse hul
Okay det vil jeg prøve Tak
morethanperfect skriver: Okay det vil jeg prøve Tak
Går det bedre?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128