Jeg har en vidunderlig søn på 4 måneder, han er mit første barn og jeg er slet ikke i tvivl om at det er bare det aller bedste der er sket for mig, jeg er i dag 23 og bliver 24 i år min kæreste/forlovede er 40 og bliver 41 i år. Han er far til min søn og han har en datter fra et tidligere forhold som er 15 (bliver 16 i år) hun bor ikke fast hos os eller hos sin mor da hun er syg og bor på et opholdssted.
Det jeg går og tænker over er at jeg kunne endelig godt tænke mig et barn til så min søn ikke bliver enebarn, da han intet har med min kærestes datter hun har ikke set ham i 2 måneder og 20 dage da hun flipper og ikke vil se os. Men min kæreste vil ikke ha flere børn da han har den alder han har og jeg kan sagtens forstå ham men jeg har alligevel den tanke at jeg vil så gerne ha en til.
Jeg skriver det her oplæg da jeg bare et eller andet sted vil ud med det ikke fordi jeg ikke har snakket med kæresten om det før men han bliver bare så mærkelig da jeg sagde det til ham. Han bliver på et eller andet plan lidt ond og jeg bliver sur når vi snakker om det så jeg tænkte at her inde er I så super gode til at læse/lytte og ikke komme med fordomme og onde ord.
Knus
og tak fordi I ville læse/lytte.
Anmeld