Stopper med at sælge Katvig nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.464 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. oktober 2008

twinboys

Jeg stopper nu mit salg af Katvig...

Jeg gider ikke al den bøvl med at folk tror man gør ulovlige ting og tror det er kopi varer... Og oven i købet så bestiller og ikke betaler...

Så beklager gider ikke mere...

Og tak til alle jer søde piger der glædeligt har købt af mig og tak for de rosende sms, mails, gæstebogen og breve herinde... Det har varmet...

Det er beklageligt...

Majbritt:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

petersmor

twinboys skriver:

Jeg stopper nu mit salg af Katvig...

Jeg gider ikke al den bøvl med at folk tror man gør ulovlige ting og tror det er kopi varer... Og oven i købet så bestiller og ikke betaler...

Så beklager gider ikke mere...

Og tak til alle jer søde piger der glædeligt har købt af mig og tak for de rosende sms, mails, gæstebogen og breve herinde... Det har varmet...

Det er beklageligt...

Majbritt:S

Hej Majbritt.
Jeg synes også det er meget beklageligt, selvom jeg aldrig har købt af dig har jeg jo kunnet følge med i alle de positive oplevelser mange har haft(L)
Forstår godt at du er træt af det, men forstår ikke dem der har ondt i rø...(?) De er jo frit stillet til ikke at købe hvis de mener det er uldent.

Bare lige en tanke og et skulderklap til dig :))

Knus fra en undrende Hanne(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Tullebobs

Hej Majbritt Det er da ægerligt, synes jeg:'( Men jeg forstår godt, at du ikke gider, hvis du får bøvl ud af det. Folk er ikke altid lige søde - heldigvis har du glædet mange med de fine ting. (H) fra Trine

Anmeld

9. oktober 2008

miver

Hvorfor ;)
Jeg kan godt forstår du er træt af alle de mindre gode indlæg men de har et valg om at gøre det samme ;)
Lad vær og tænk på det det må sku være nogle der har en dårlig dag (håber nu du bliver ved )
Knus fra mie der gerne ville handle med dig på et tidspunkt :D :D :D

(H) (H) (H)

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

:'(:'(:'( Det er jeg ked af... Virkelig ked af ... jeg har været meget glad for at handle med dig og har købt nogle lækre ting og glæder mig til mine tre sæt sengetøj kommer :) ØV Majbritt... Men jeg acceptere din beslutning, det er dig der står med det hele og skal være glad for det ... Stort knus Pia.(H)

Anmeld

9. oktober 2008

eliasogmor

æv bæv....det er da noget lort....:S

Anmeld

9. oktober 2008

Stumpen

Nu har jeg ikke selv købt af dig, da jeg jo ikke bryger mig om Katvig ;)
Men må sige at jeg alligevel tager hatten af for dig -at du gider stå med alt bøvlet og risikoen for at andre ikke betaler deres varer som de selv har bestilt osv..

Synes så ikke at jeg har læst negative indlæg mht. at du sælger, men læser nu heller ikke altid i de der katvig-debatter, du ved hvorfor ;)
så derfor misser jeg dem måske -og heldigvis for det...

Men beslutningen er ene og alene din..
Men jeg synes du skal komme ind i kampen igen, mange tøzer har glæde af dine anstrengelser...
(H) Anja..

Anmeld

9. oktober 2008

tasha33

sødeste majbritt
hvor har jeg fuld forståelse for din beslutning, når du gør så stor en indsats for at glæde andre, også du bare får af vide at det er forkert(ulovligt)det du gør, så gider man jo ikke gøre sådan et stort stykke arbejde som du har gjort.
har godt nok ikke nået at købe så meget ved dig, men ville gøre det til hver en tid, hvis det var:)
der burde findres flere mennesker som dig.
mange knuz natasha (H)(H)

Anmeld

9. oktober 2008

tascia

må jeg forslå dig at sælge via din hejmmeside, så kan os der gerne vil købe af dig går der ind, og dem som har ond i r.... slippe for dine indlæg!

Syntes det er ærgeligt at du stopper med det både for os og dig selv (min opfattelse er at du faktisk selv syntes det er sjovt at sælge)

//Natascia

Anmeld

9. oktober 2008

wamse

:-o:-o ÆVVV, ville da klart handle ved dig, har slet ikke opfattet noget negativt omkring dit salg. Havde bare set mig lun på et rødt junior sengesæt, men nåede det desværre ikke:'( Nå men hvor er det bare så træls, at nogle mennesker skal ødelægge noget for andre. Knus herfra (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.