SØGER: Bøger til social- og sundhedsassistent uddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.895 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

elluL

Jeg starter på studie sidst i Marts, og derfor skal jeg jo ha mig nogle bøger. Derfor søger jeg herinde, om der mon ikke er nogen der ligger inde med nogle af dem jeg skal bruge.

Litteraturliste:

Dansk i Rosenhaven - Astrid Bojesen og Karin Møller Eckersberg - 1. udgave. Munksgaard. 2009

Kultur- og aktivitetsfag - Bente Søndergaard, Tilka Schneider og Vibeke Rosbo - 1.udagve. Munksgaard. 2010

Medicinske fag - Lissi Hansen (red.) - 2.udgave. Munksgaard. 2008

Naturfag for social- og sundhedsassistenter - Henrik Andersen, Lene Schade Jensen og Ulla Pilehøj - 3.udgave. Munksgaard. 2007

Personlige kompetencer - Lissi Hansen (red.) - 2.udgave. Munksgaard. 2008

Psykiatri - Marin Hansen (red.) - 2.udgave. Munksgaard. 2009

Pædagogik med psykologi - Helle Brander Rasmussen m.fl. - 2.udgave. Munnsgaard. 2011 (udkommer i foråret 2011)

Lærebog i social- og samfundsfag - Anna C. Engers - 1.udgave. Munksgaard. 2009

Sundheds- og sygeplejefag - Lissi Hansen (red.) - 2.udgave. Munksgaard. 2007

Supplerende litteratur:

Lærebog i praktikken for social- og sundhedsassistentelever - Henrik Andersen m.fl.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

elluL

Slet ingen?

Anmeld

16. marts 2011

elluL

Ingen der ligger inde med nogle af de bøger?

Anmeld

16. marts 2011

Hvem?

Lulle. skriver:

Jeg starter på studie sidst i Marts, og derfor skal jeg jo ha mig nogle bøger. Derfor søger jeg herinde, om der mon ikke er nogen der ligger inde med nogle af dem jeg skal bruge.

Litteraturliste:

Dansk i Rosenhaven - Astrid Bojesen og Karin Møller Eckersberg - 1. udgave. Munksgaard. 2009

Kultur- og aktivitetsfag - Bente Søndergaard, Tilka Schneider og Vibeke Rosbo - 1.udagve. Munksgaard. 2010

Naturfag for social- og sundhedsassistenter - Henrik Andersen, Lene Schade Jensen og Ulla Pilehøj - 3.udgave. Munksgaard. 2007

Pædagogik med psykologi - Helle Brander Rasmussen m.fl. - 2.udgave. Munnsgaard. 2011 (udkommer i foråret 2011)

Supplerende litteratur:

Lærebog i praktikken for social- og sundhedsassistentelever - Henrik Andersen m.fl.

Knus Louise

Jeg tror måske jeg har nogle af dem fra sygeplejeskolen, jeg ska li ha kigget i min gemmer, der læææææææægger langt væk, men jeg kan li vende tilbage til dig imorgen, dog er de fra 2007, så ved ikke om det er de rigtige udgaver, men skal nok lige kigge.

Anmeld

16. marts 2011

elluL

SanneBoe skriver:

Jeg tror måske jeg har nogle af dem fra sygeplejeskolen, jeg ska li ha kigget i min gemmer, der læææææææægger langt væk, men jeg kan li vende tilbage til dig imorgen, dog er de fra 2007, så ved ikke om det er de rigtige udgaver, men skal nok lige kigge.

Årh det kunne være dejligt. Du må meget gerne kigge for mig. Tusind tak

Anmeld

16. marts 2011

Hvem?

Lulle. skriver:

Årh det kunne være dejligt. Du må meget gerne kigge for mig. Tusind tak

Jeg sender dig li en PB imorgen, når jeg har fundet dem, jeg syntes at nogle af titlerne siger mig noget, men igen om det er det rigtige oplæg o.s.v. tør jeg ikke sige nu

Anmeld

16. marts 2011

Bom

De er billigere syd for grænsen end her hjemme, og da jeg læste, kunne man også få dem billig ved FOA...

Anmeld

16. marts 2011

Hvem?

Lulle. skriver:

Litteraturliste:

Supplerende litteratur:

Knus Louise

Jeg faldt li tilfældigvis over nogle af dem nu, men som sagt er de lidt gamle, jeg har dog 1 der passer på det du mangler:

-Sundheds -og sygeplejefag 1. udgave 2007

De andre jeg li har ved hånden er godt nok også noget du søger men det er:

- Medicinske fag, 1. udgave 2. oplæg 2005

- Pædagogik m. psykologi, 1. udgave 3. oplæg 2006

Ved ikke om der er ændret for meget i dem siden?

Anmeld

16. marts 2011

elluL

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

De er billigere syd for grænsen end her hjemme, og da jeg læste, kunne man også få dem billig ved FOA...

Man kan godt få dem billigere igennem Foa. Men tænkte at hvis der var nogen der havde nogle af dem, så ku jeg købe dem billigere brugt. Syd fra grænsen? Hvor ?

Anmeld

16. marts 2011

elluL

SanneBoe skriver:

Jeg faldt li tilfældigvis over nogle af dem nu, men som sagt er de lidt gamle, jeg har dog 1 der passer på det du mangler:

-Sundheds -og sygeplejefag 1. udgave 2007

De andre jeg li har ved hånden er godt nok også noget du søger men det er:

- Medicinske fag, 1. udgave 2. oplæg 2005

- Pædagogik m. psykologi, 1. udgave 3. oplæg 2006

Ved ikke om der er ændret for meget i dem siden?

-Sundheds -og sygeplejefag 1. udgave 2007 - Der er det 2. udgave jeg søger.

Men undersøger lige selv imorgen, om der er "stor" forskel. For ellers kunne jeg godt være interresseret i at købe af dig.

Men hvis du bare skriver imorgen en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.