Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Cho skriver: Jeg kan ikke lade være, hele verden skal se mit lille vidunder. Så her er nogle billeder af min lille prinsesse, de første billeder er dagen efter vi kom hjem fra hospitalet, hvor hun er 5 dage gammel, det sidste er på dagen vi kom hjem hvor hun er 4 dage gammel. Man kan slet ikke se hun havde en hård start på livet vel?
Jeg kan ikke lade være, hele verden skal se mit lille vidunder.
Så her er nogle billeder af min lille prinsesse, de første billeder er dagen efter vi kom hjem fra hospitalet, hvor hun er 5 dage gammel, det sidste er på dagen vi kom hjem hvor hun er 4 dage gammel.
Man kan slet ikke se hun havde en hård start på livet vel?
Årh en lille dejlig bebs
Det bedste er bare når man endelig er hjemme fra hospitalet og kan begynde livet som mor og far
Tillykke med hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linselouise skriver: Årh en lille dejlig bebs Det bedste er bare når man endelig er hjemme fra hospitalet og kan begynde livet som mor og far Tillykke med hende
Tusind tak, og jeg er helt enig. det skønt at være en familie.
Guuud, hvor er hun en smuksak. Hende kan du godt være stolt af.
Cho skriver: Ja hår det mangler hun ikke hi hi, hun havde hår ned af skuldrene da hun blev født var helt i chok, men det er heldigvis væk nu hi hi, fik at vide det var noget hormonelt, det forsvandt et par dage efter fødslen, så puha... Kæresten var så fræk, at sige hun lignede en tyrker i en kebabbar. ha ha...
Ja hår det mangler hun ikke hi hi, hun havde hår ned af skuldrene da hun blev født var helt i chok, men det er heldigvis væk nu hi hi, fik at vide det var noget hormonelt, det forsvandt et par dage efter fødslen, så puha... Kæresten var så fræk, at sige hun lignede en tyrker i en kebabbar. ha ha...
Haha hvor godt
Min pige havde også meget hår da hun blev født.. Hun havde det også i nakken, men der var faktisk også lidt på ryggen.. Ikke klamt meget, men der var nu lidt på ryggen der kunne ses.. Men det er dog heldigvis væk nu Synes det er så dejligt, når de har hår..
Cho skriver: Nu er de der hi hi, det drillede lidt.
Nu er de der hi hi, det drillede lidt.
Ih, hvor er hun bare kær
Lolli skriver: Guuud, hvor er hun en smuksak. Hende kan du godt være stolt af.
Man kan ikke andet end at være stolt.
Gud hvor er hun smuk!
Secrets skriver: Gud hvor er hun smuk!
Tusind tak
Hvor er hun dog guddommelig smuk.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128