Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan ikke lade være, hele verden skal se mit lille vidunder.
Så her er nogle billeder af min lille prinsesse, de første billeder er dagen efter vi kom hjem fra hospitalet, hvor hun er 5 dage gammel, det sidste er på dagen vi kom hjem hvor hun er 4 dage gammel.
Man kan slet ikke se hun havde en hård start på livet vel?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cho skriver: Jeg kan ikke lade være, hele verden skal se mit lille vidunder. Så her er nogle billeder af min lille prinsesse dagen efter vi er kommet hjem fra hospitalet, 5 dage gammel, og man kan slet ikke se hun havde en hård start på livet vel?
Så her er nogle billeder af min lille prinsesse dagen efter vi er kommet hjem fra hospitalet, 5 dage gammel, og man kan slet ikke se hun havde en hård start på livet vel?
Billederne mangler vidst
Der mangler lidt billeder af den lille prinsesse
Nicolinesmor170510 skriver: Billederne mangler vidst
Nu er de der det drillede hi hi.
K&S skriver: Der mangler lidt billeder af den lille prinsesse
Nu er de der hi hi, det drillede lidt.
Cho skriver: Nu er de der det drillede hi hi.
Ja, hold da op en lækker lille pige du har fået Og en dejlig masse hår!!! Ihhhhh..
nej, hård start på livet, det kan man skisme ikke se da..
Skøn lille pige - hun er lige til at kramme
hvor er hun skøn...Tillykke med prinsessen
Chewy skriver: Skøn lille pige - hun er lige til at kramme
Tusind tak
Nicolinesmor170510 skriver: Ja, hold da op en lækker lille pige du har fået Og en dejlig masse hår!!! Ihhhhh.. nej, hård start på livet, det kan man skisme ikke se da..
Ja hår det mangler hun ikke hi hi, hun havde hår ned af skuldrene da hun blev født var helt i chok, men det er heldigvis væk nu hi hi, fik at vide det var noget hormonelt, det forsvandt et par dage efter fødslen, så puha... Kæresten var så fræk, at sige hun lignede en tyrker i en kebabbar. ha ha...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128