Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej kvinder
Nogle der ligger inde med en fleecedragt til en pige. Str 80/86?
Skal bruge en til dagpleje.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisesp83 skriver: Hej kvinder Nogle der ligger inde med en fleecedragt til en pige. Str 80/86? Skal bruge en til dagpleje.
Lone H. skriver: du kan købe nogen i bilka til 60 kr ? Julie har 2 af dem
du kan købe nogen i bilka til 60 kr ? Julie har 2 af dem
Har købt en i lilla fra bilka til 60 kr. Men den gir stød konstant.
Også er det træls der ikke er lynlås hele vejen ned.
Sover din Julie i dem udenfor nu?
lisesp83 skriver: Har købt en i lilla fra bilka til 60 kr. Men den gir stød konstant. Også er det træls der ikke er lynlås hele vejen ned. Sover din Julie i dem udenfor nu?
Lone H. skriver: Ja hun gør - Det var sjovt din gør det, ingen af de to vi har giver stød
Ja hun gør - Det var sjovt din gør det, ingen af de to vi har giver stød
Ja det der med stød er mega træls, for min Julie får et chok hver gang
jeg har disse to dragter.
OKKER GOKKER
som jeg sælger herinde for min venninde.. du kan jo lige tage et kig. de er SMADDER søde mener den ene er str 6-9 mdr.. ved ikke om det er str 80
lisesp83 skriver: Ja det der med stød er mega træls, for min Julie får et chok hver gang
isabellamor skriver: jeg har disse to dragter. OKKER GOKKER som jeg sælger herinde for min venninde.. du kan jo lige tage et kig. de er SMADDER søde mener den ene er str 6-9 mdr.. ved ikke om det er str 80
De er rigtig søde. Men for små..
Har en buttet datter .. 10 mdr, 10 kg.. 75 lang.
Jeg har denne super fine dragt fra WHEAT. Har købt den for to uger siden - den har været vasket en enkelt gang men har aldrig været brugt da den desværre var for lille.
Det er str 12 mdr
Jeg gav 250 kr for den - du kan få den for 150 kr + porto
Anne85 skriver: Jeg har denne super fine dragt fra WHEAT. Har købt den for to uger siden - den har været vasket en enkelt gang men har aldrig været brugt da den desværre var for lille. Det er str 12 mdr Jeg gav 250 kr for den - du kan få den for 150 kr + porto
Hej..
Er det knapper eller lynlås?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128