Erfaringer med Crinone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

millesofie

Nymor skriver:

Hej piger

Jeg er i et forløb hos en fertilitetsklinik, og har efter at have fået en ægløsningsstimulerende sprøjte forrige lørdag, også i behandling med Crinone, som skal tages 2 gange om dagen.

Har nogen af jer erfaringer med dette?

Pt. oplever jeg ingen voldsomme gener, men har ekstremt spændte ("hævede") bryster, lidt murren i maven og er ret træt. Det kunne også lyde lidt graviditets-agtigt - det er jo dét det gerne skulle være - men jeg er bange for, at det bare er gener, som hører til Crinonen. 

Og de af jer, der har brugt Crinone - virkede det? Det skulle være en slags "babyklister" der stimulerer slimhinde og livmoder til at holde bedre fast i fostret...

Knus fra mig   ;o)

Jeg var i behandling i 15mdr og den sidste gang prøvede jeg så med Crinone og vupti så var den der i første hug

jeg er så super glad for at de tilbød mig at prøve det, og uden Crinone var jeg aldrig blevet gravid..

så se lige her hvad der kom ud af det

(du må godt skrive til mig privat hvis du har nogle spørgsmål)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

millesofie

Nymor skriver:

Kære Lisbeth (og jer andre)

I morges testede jeg - som fertilitetsklinikken havde bedt mig om - 14 dage efter indsprøjtning med ægløsningsstimulerende sprøjte. Negativ test! Øvøvøv, på trods af alle symptomerne, der så tydeligvis må have været forårsaget af Crinonen.

Jeg har i dag gået og tænkt over det, og jeg skulle jo begynde at tage Crinonen allerede INDEN vi begyndte at sexe og spekulerer på, om det mon på en eller anden måde kan have forhindret de små fyre i at komme i måls!

Problemet er jo, at jeg normalt ikke har problemer med at blive gravid (eller, nåja, har i hvert tilfælde været gravid 2 gange før, dog tabt dem begge), men derimod at holde på fostret, og det er derfor Crinonen er så vigtig for mig.

Måske skulle jeg vente med at tage den næste gang, til jeg ER blevet gravid??? Hmmm... eller mon det så er for sent allerede...? 

Men suk, skuffende at teste negativ i morges - jeg havde virkelig håbet. 

Kh mig   ;o)

du må ikke lade dig slå ud af et tabt forsøg  det bliver ikke nemmere eller svære med crinone

jeg har også været gravid en del gange og tabt det igen inden for en måned så... men ja hvis den er der så er den der

men du skal starte med at tage det inden du er gravid, det var hvad jeg fik at vide.. og så kan man jo prøve alle de andre triks der ellers er med pudder under numsen osv

Anmeld

13. marts 2011

LISBETH:-)

Ja det har ikke været nemt, men det hele værd!!!

Jeg har skulle tage crinon morgenen efter jeg har været blevet insimineret og så kan jeg ikke huske hvor mange dage frem.

Jeg fik ingen hjælp til at holde på fosteret med Elina - trods det at det startede med tvillinger og så 2 små hjerter slå. En læge mente jeg skulle have noget og en anden mente ikke. Det blev så ikke til noget.

Min læge har henvist mig til udredning for gentagende aborter, efter den seneste MA i januar. Jeg har lige modtaget et brev om at jeg er blevet afvist da man i disse sparetider ikke vil bruge ressourcer på mig, da det vuderes at jeg sagtens kan gennemføre en graviditet. Jeg siger bare TAK en statestik på 2 børn ud af 6 graviditeter er ikke just hvad jeg kalder til min fordel. Jeg har så fået besked på at de mener at jeg mister fordi jeg danner blodpropper og jeg derfor hvis jeg skulle teste positiv skal kontakte sygehuset og fra dag 1 have blodfortyndende medicin i injektion gennem hele graviditeten. Det TROR de kan virker. Jeg blev stiktosser for TROR er altså bare ikke godt nok! Så jeg har klaget til min læge, som heller ikke synes det var i orden. Fakta i brevet var ikke engang på plads de manglede en MA i 2009 og så havde de skrevet at den sidste MA var uden foster. Men jeg var ligesom til scanning og så hjerteblink. Så min læge har skrevet til dem, og der ligger den nu og venter på at nogen rent faktisk gidder sætte sig ned og læse mine papirer ordentligt, men holdningen er åbenbart at nu har jeg 2 børn og så må det lige som være godt.

Anmeld

13. marts 2011

Nymor

Hej igen tøser

Dejligt med svar-aktiviteten herinde!!! Jeg havde ellers bandet Crinonen langt væk, fordi jeg troede, at den var årsagen til, at jeg ikke blev gravid, men nu bliver jeg ganske i tvivl. Jeg må prøve min egen "kombinationsløsning" og se, hvad det bringer med sig. 

Jeg lover - jeg skal nok lade være med at give op, og dejligt at se, de dejlige guldklumper, der kommer ud af at give det en chance!!!

I øvrigt er det simpelthen for langt ude, hvordan staten behandler de, som ønsker at blive gravide, uanset om de har gennemført en eller flere graviditeter eller ingen for den sags skyld- hvis man pludselig ikke kan, så kan man ikke, uanset ens historie i øvrigt! 

Jeg krydser fingre for, at jeg ikke er den eneste, hvis historie ender lykkeligt herinde!!!!

Knus fra Mig  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.