lisbeth2910 skriver:
Øv øv kender så udemærket følelsen. Så forstår godt hvor skuffet du er.
Ang. crinone så vil jeg ikke gøre mig klog på hvad DU skal gøre, jeg kan kun sige at for MIG har jeg aldrig blevet gravid med det, men kun UDEN. Min gyn. sage også at der faktisk ikke er nogen klokke klarer beviser for at det virker.
Jeg har 2 børn - og de er begge kommet til de gange hvor jeg ikke har fået crinon - første gang fordi jeg ikke var blevet tilbudt det, og anden gang fordi jeg valgte det fra.
Hvis jeg skulle komme med et godt råd - synes jeg har lidt erfarring efter 11 forsøg og 5 ufrivillige aborter - så skulle det være at manden tager zink tabletter og kvinden spiser stærk D - vitamin og kalk (sådan noget man kan købe på apoteket hvor begge dele er i en pille) Det er noget jeg har læst på nettet skulle virke - udokumenteret. Jeg forsøgte det efter vi fik Elina for 9 mdr siden - og jeg blev naturlig gravid hvilket jeg jo ellers ikke lige har kunne blive. (at jeg så i januar mistede i uge 12 er en helt anden sag) Jeg ved ikke om det var pille kombinationen eller fordi mit homon niveau var højt at jeg blev naturligt gravid, men jeg ved at jeg fornyligt var til foredrag med Cris Mcdonald som sage en masse inspirende ting. En ting har jeg især taget til mig og det er TRO PÅ LORTET. Mist ikke håbet, kæmp videre - en dag lykkedes det på den ene eller den anden måde. Det synes jeg selv jeg er et bevis på!!
Rigtig meget held og lykke i jagten på de 2 streger!!!
Kære Lisbeth
Har lige været inde og læse din profil - av, du har godt nok været noget igennem!!!! Puha, dejligt, at der trods alt er kommet to dejlige piger ud af det! ;o)
Jeg tror, at jeg i morgen vil ile op på apoteket og købe zink til manden og stærk D til mig selv (vi tager begge allerede kalk), for det kan da i hvert tilfælde ikke skade at prøve tricket!
Jeg kan ikke tro, at Crinonen i sig selv kan være skadelig ift. at holde på fosteret, kun ift. at blive gravid, fordi det måske laver en art stopklods for de små fyre, så i tilgift til ovennævnte vil jeg prøve at tage dette efter konstateret graviditet, hvis jeg altså bliver gravid igen.
De gange, hvor du fik Crinone og ikke blev gravid, hvornår begyndte du at tage det? Før/under I sexede, eller hvad? Og hvilken hjælp fik du til at få og beholde Elina, hvis du altså fik nogen hjælp overhovedet?
Kh mig ;o)