Skal vi ha kønet afvide skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2008

quar20

Min kæreste og jeg valgte at få at vide hvad kønnet var, da ingen af os kan vente..! Vi betalte os til en skanning i uge 17 3D skanning, og nøj der var en dreng gemt i min mave...! Nu glæder vi os bare rigtig meget til at lille Tino kommer ud...

:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

Amelia<3

Hej:D

Mig om min mand har lige fået den gode nyhed, at vi skal være forældre til sommer(L)

Vi er begge enige om at vi vil vente med at se hvilket køn det bliver til barnet er født, så bliver det er større overralskelse(C)

Anmeld

10. oktober 2008

Siber

nej vi vidste ikke noget om hvad kønnet var nogen af gangene ( har to tøser) og jeg vil hellere ikke vide det, hvis vi nogen sinde skal have en 3'er Jeg synes det bliver for planlagt, og nogen overraskelser skal der være her i livet - synes jeg! Men ja jeg er da pisse nysgerrig selv! KH Siber

Anmeld

10. oktober 2008

Maria9990

Nej, jeg vidste det ikke.
Ville egentligt gerne vide det, pga. praktiske ting som tøj, væresle osv., men da de ikke kunne se det til MD scanningen, ville jeg alligevel ikke vide det.

Og hvor var det spændende ikke at vide det, da man havde født.
Jeg var 100 % sikker på at det var en dreng, vi omtalte "den", som "ham" også under fødsel (jordemoderen var også kommet til at sige "der ligger han jo godt")

Men vupti, ud kom den smukkeste lille prinsesse, så sku man lige vende sig til at sige hende i stedet for.

Næste gang vil jeg heller ikke vide det. :D

Anmeld

12. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

ja med nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.