Skal vi ha kønet afvide skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

Fam. Madsen

vi fik det afvide for jeg ville vide det:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi vidste det ikke, da vi ikke ønskede at vide det.

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

vi vidste det ikke med den første men med de to andre fik vi det afvide...

Knus Pia.

Anmeld

9. oktober 2008

Kariina

Vi vidste det ikke. Vi ville vente og have den overraskelse til han kom. Glemte dog at spørge da han var kommet ud, jordmoderen sagde det til os 5 min efter :$
Kram Karina

Anmeld

9. oktober 2008

ekzunz

Vidste det ikke med den 1. da det var før alle fik tilbudt scanning i Frb.amt.
Med nr. 2 kunne jeg ikke nære mig....og jeg må altså indrømme at jeg fældede en lille tåre da jeg fik at vide at det var en pige..... med 4 drenge derhjemme var det bare fedt at kunne købe lyserødt!!!

Anmeld

10. oktober 2008

fam.4xc

har betalt os til scanninger begge gange for at vide kønnet:D

Anmeld

10. oktober 2008

3rollinger

Vi vidste det ogsaa begge gangene.

Anmeld

10. oktober 2008

Lulle25

Vidste ikke kønnet ved nogle af mine tøzer, er i tvivl om vi skal vide det denne gang??? Kunne være sjovt at prøve begge dele, men puha ved det ikke helt. Synes det har været nogle stærke og dejlige oplevelser at føde og få og vide at det er en lille prinsesse:D

Synes faktisk det er en svær beslutning.

Anmeld

10. oktober 2008

Zuzet

Jeg viste det ikke med de 2 første og har så fået kønnet afvide ved de sidste 3......jeg syntes begge dele har været fedt :-)

Syntes det var fedt ikke at vide noget med de første da det var rigtig spændende, men ved de sidste 3 var det fedt at vide kønnet for bedre at kunne planlægge evt. indkøb og/eller om man bare kunne bruge det jeg havde fra de andre :-)

Og med mine de 2 første havde man nu heller ikke valget med om man ville vide kønnet, for det var jo inden NF og MD scanningerne

Hilsen

Lotte

Anmeld

10. oktober 2008

Ny mor

Ja, jeg var simpelthen for nysgerrig begge gange :D Men skulle der blive en 3. gang vil jeg prøve hvordan det er ikke at vide det og blive overrasket ;)
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.