Vægtstigning under behandling?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.351 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2011

Lisbeth1985

Hej piger!

Var lige en tur på vægten i dag.. CHOK!! Jeg har taget 8 kg på siden vi begyndte vores fertilitetsbehandling i august.. Det er godt nok meget synes jeg.. Har i taget på? Og hvis ja, hvor meget?

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Var lige en tur på vægten i dag.. CHOK!! Jeg har taget 8 kg på siden vi begyndte vores fertilitetsbehandling i august.. Det er godt nok meget synes jeg.. Har i taget på? Og hvis ja, hvor meget?

Lisbeth

Jeg har taget 9kg på... Derfor jeg er på skrump... Har du set opskrifts tråden til slankemad jeg har lavet??? Lene

Anmeld

8. marts 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Lisbeth

Her... Har lagt noget ind til den søde tand...

https://www.baby.dk/debat/95020pi1/foer-rund-nu-sund/del-en-laekker-sund-ret----en-inspirations-slanke-traad--.aspx#GoToMessage

Lene

Anmeld

8. marts 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Jeg har taget 9kg på... Derfor jeg er på skrump... Har du set opskrifts tråden til slankemad jeg har lavet??? Lene

Nej, men vil helt sikkert lige tjekke den ud Der er nemlig også en slankekur på vej hos mig!!

Anmeld

9. marts 2011

Sunflower

Jeg er så heldig at jeg ikke har taget et eneste kg på men skal lige siges at jeg brgyndte i fitness 3 gange om ugen dengang vi startede i behandling Så mon ikke det har en del at sige - min vægt er status qvo.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym

jeg tog omkring 6 kg på, på 1 behandling. Jeg blev træt og orkede kun at ligge på sofaen, masser af bivirkninger..

Anmeld

9. marts 2011

Neki

Jeg tog et par kilo eller tre på i den periode hvor jeg tog hormoner, men det må have været mest væske, for jeg har nu tabt dem igen i de 14 lange dage man venter på at kunne teste. Nu er jeg så i gang med sprøjterne endnu en gang, så jeg er spændt på om det samme sker igen! Men altså ingen større varig vægtstigning her.

Anmeld

9. marts 2011

nielsen80

Ja jeg har også taget på - cirka 6 kg. Håber det er mest væske, men på den anden side, kommer der en bebs ud af det tager jeg gerne 20 mere på

Anmeld

10. marts 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Ja jeg har også taget på - cirka 6 kg. Håber det er mest væske, men på den anden side, kommer der en bebs ud af det tager jeg gerne 20 mere på

Det har du ret i 

Lad os satse på, at vi begge bliver rigtig tykke inden længe

Anmeld

10. marts 2011

Lisbeth1985

Sunflower skriver:

Jeg er så heldig at jeg ikke har taget et eneste kg på men skal lige siges at jeg brgyndte i fitness 3 gange om ugen dengang vi startede i behandling Så mon ikke det har en del at sige - min vægt er status qvo.

Må du godt træne mens i er i behandling?

Jeg fik at vide, at jeg skulle droppe mit fittness efter IUI og IVF, da det mindsker chancen for, at ægget sætter sig fast..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.