Svært ved at give slip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

LilleMor10

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men i dag da Sp var her sagde hun, > Ja nu fylder han jo snart 1 år <. jeg fik tåre i øjnene, jeg kan slet ikke ha' det. føler jeg er gået glip af det hele, det er en tid jeg aldrig for igen. føler ikke jeg har nydt det nok, når jeg sidder og ser på min søn der bare kan så meget selv efterhånden, jeg får en følelse af stolthed og sorg. før jeg ved af det har han ikke brug for mig mere, jeg ville nogen gange ønske han stadig bare var den der helt lille baby der bare ligger og sover på min mave  bare tanken om at han snart bliver 1 helt år! iiih! jeg ville jo bare ligge og knue ham ind til mig resten af mit liv!

Nogen der har det på samme måde ? 

føler jeg er ved at blive sindsyg !

knus en lidt trist mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

mariamiss6

Nååååh lille pus dog...

Tror alle forældre har en følelse af, flere gange gennem børnenes liv, at det hele bare går ALT for hurtigt, og at man simpelthen ikke kan nå at få det hele med... Så du er jo heldigvis heeeelt normal oven i hovedet

Lige nu er han for aktiv til at gide at ligge og putte, men hvis du "øver" det stille og roligt, vil ha nhelt naturligt ønske det igen. når han bliver lidt større, og har mindre travlt med at lære alle mulige sjove ting (og få buler)

Anmeld

8. marts 2011

SussieThyssen

LilleMor10 skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men i dag da Sp var her sagde hun, > Ja nu fylder han jo snart 1 år <. jeg fik tåre i øjnene, jeg kan slet ikke ha' det. føler jeg er gået glip af det hele, det er en tid jeg aldrig for igen. føler ikke jeg har nydt det nok, når jeg sidder og ser på min søn der bare kan så meget selv efterhånden, jeg får en følelse af stolthed og sorg. før jeg ved af det har han ikke brug for mig mere, jeg ville nogen gange ønske han stadig bare var den der helt lille baby der bare ligger og sover på min mave  bare tanken om at han snart bliver 1 helt år! iiih! jeg ville jo bare ligge og knue ham ind til mig resten af mit liv!

Nogen der har det på samme måde ? 

føler jeg er ved at blive sindsyg !

knus en lidt trist mor 

Orkja...du kan tro jeg kender det...har haft det sådan med alle mine 3.
Men...vi får dem jo ikke for at fastholde dem, men for at de skal blive selvstændige væsener, der kan føre generne videre.
Og så skal du bare prøve hvordan det er, når de flytter hjemmefra

Men må bare finde sig i tingene og glæde sig over, at de trives og vokser, og nyde de forskellige epoker i deres liv, for hver har sin fantastiske charme.
Og så må det vel være tid, du tænker på den næste, så du kan få lidt baby-mylder igen
Hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.