Det var det rene helvede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

MaybeBaby

MoarJ skriver:

Turen ind til sygehuset og hjem igen, var det store helvede...  Opkasten og kvalmen var langt værre end normalt...  Det fatter jeg slet ikke... Kan bare ikke tåle at komme i en bil... Ej aner det ikke... Har lagt i sengen hele dagen og været dobbel skidt... 

Vi var til den skønne NF Scanning idag... 

SÅ er spørgsmålet - Hvor mange var der?!?!  Der var 1 baby derinde...  Hvor var Blyp så dejlig og skøn at se på.. Blyp skulle bestemt også være på tværs, når der skulle måles... Så mor måtte lige lave noget Zumba ryste tur med nummeren...  Men om Blyp var med på den - Næh nej, Mor skulle arbejde lidt for det før Blyp gav sig... 

Blyp gjorde sig faktisk til inde i mavsen...  Vinkede til mor og far, lå og kiggede ud til os.. Det var så FANTALASTISK!! Og virkelig strakte ben under hele scanningen næsten... 

Tallet for DS ligger på 1:6682 = meget lille risiko... 

Et meget flot næseben kunne ses... 

Terminen blev kun rykket 1 dag.. Så terminen er i stedet d. 19. September (Før 20. September) Så idag er jeg 12+1 

Udover det, blev der snakket om den tidligere graviditet.. Da Julie blev født, vejede hun 3061kg og 52 lang - Og denne gang vil de holde øje med vægten på Blyp under graviditeten.. Så udover MD scanning i uge 19, så skal jeg til ekstra scanninger i uge 28 og uge 32... Hvis det viser sig at Blyp har en vægt ligesom Julie, så får jeg IKKE lov til at gå over tid overhovedet.. Så skal jeg sættes igang på termins datoen.. 

Hmm... Tror ikke der er mere... Ikke andet nogle rigtige glade forældre, godt tilfredse... 

Der er sikkert nogle af billederne som er ens... 

Hurraaaa.... Vi havde begge en fantastisk oplevelse (Ja, pånær det med kvalmen og opkasten) Men at se den bette, som rigtig gjorde sig til - se dét var skønt! Jeg har så fået en socialt bevidst baby, der her lige laver en POWER TO THE PEOPLE håndgestus

Hurra for os begge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Hurraaaa.... Vi havde begge en fantastisk oplevelse (Ja, pånær det med kvalmen og opkasten) Men at se den bette, som rigtig gjorde sig til - se dét var skønt! Jeg har så fået en socialt bevidst baby, der her lige laver en POWER TO THE PEOPLE håndgestus

Hurra for os begge

Ih hvor er det dejligt for dig... 

Dejligt billede.... 

Anmeld

8. marts 2011

Troldemommi

Tillykke med Blyp, det er bare sådan en dejlig oplevelse :-)

Anmeld

8. marts 2011

Mira0911

Monica P skriver:

Tillykke med Blyp, det er bare sådan en dejlig oplevelse :-)

Tusind tak... Fantastisk oplevelse... 

Anmeld

9. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Hun forstår ikke noget endnu.. Vi siger altid noget om baby hver dag, viser at baby er i maven osv... 

Idag da hun kom hjem fra dagpleje, viste vi hende et billede fra scanningen, sagde at det er baby der ligger i mor's mave... 

Hun kiggede på billedet, smilede til farmand og kiggede på min mave og sagde NEJ.... 

ja okay.

Anmeld

9. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja okay.

Tror bestemt at hun forstår det når jeg kommer hjem med Baby.. Fordi nu skal mor deles med en mere... 

Anmeld

9. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Tror bestemt at hun forstår det når jeg kommer hjem med Baby.. Fordi nu skal mor deles med en mere... 

ja tror også først det er der det måske er til at forstå. også bare det ikke er en man kan levere tilbage jo. baby skal blive der.

Anmeld

9. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja tror også først det er der det måske er til at forstå. også bare det ikke er en man kan levere tilbage jo. baby skal blive der.

Nemlig... Tror bestemt Julie bliver møghamrende jaloux... Hver gang jeg har sat med en lille, er hun virkelig blev jaloux og hysterisk... Når det så kommer til stykket, vil hun rigtig gerne bære på barnet, pusle om det, tør mund og næse, give mad og sut... 

Hun er så fandens kærlig ved børn... 

Anmeld

9. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Nemlig... Tror bestemt Julie bliver møghamrende jaloux... Hver gang jeg har sat med en lille, er hun virkelig blev jaloux og hysterisk... Når det så kommer til stykket, vil hun rigtig gerne bære på barnet, pusle om det, tør mund og næse, give mad og sut... 

Hun er så fandens kærlig ved børn... 

det kommer nok til at tage lidt tid for hende at vende sig til at det ikke længere kun er hende men der er en mere som også skal dele mor og far.

men det kommer jo nok.

og hun skal da nok blive en fantastisk storesøster hvis hun er glad for børn selv allerede nu. hun skal jo bare ha lov til at vende sig til den lille når det er.

Anmeld

9. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

det kommer nok til at tage lidt tid for hende at vende sig til at det ikke længere kun er hende men der er en mere som også skal dele mor og far.

men det kommer jo nok.

og hun skal da nok blive en fantastisk storesøster hvis hun er glad for børn selv allerede nu. hun skal jo bare ha lov til at vende sig til den lille når det er.

Nemlig... Og hun får lov til at deltage i så meget så muligt herhjemme når det er... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.