Det var det rene helvede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Turen var ikke videre behagelig... 

Uh ja vi vil gerne vide kønnet.. Kæresten tror det er en dreng - Mit hjerte fortæller mig at det er en pige... Det er jo hamrende spændende... 

ja så er det spændene...

her er det lige sådan med kønnet også. han tror det er en dreng og jeg har på fornemmelsen at det er en pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja så er det spændene...

her er det lige sådan med kønnet også. han tror det er en dreng og jeg har på fornemmelsen at det er en pige.

Det er da også meget spændende hos Jer... 

Anmeld

8. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Det er da også meget spændende hos Jer... 

ja.

siger julie noget til blyp eller forstår hun det ikke endnu?

Anmeld

8. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja.

siger julie noget til blyp eller forstår hun det ikke endnu?

Hun forstår ikke noget endnu.. Vi siger altid noget om baby hver dag, viser at baby er i maven osv... 

Idag da hun kom hjem fra dagpleje, viste vi hende et billede fra scanningen, sagde at det er baby der ligger i mor's mave... 

Hun kiggede på billedet, smilede til farmand og kiggede på min mave og sagde NEJ.... 

Anmeld

8. marts 2011

Becks

MoarJ skriver:

Udover det, blev der snakket om den tidligere graviditet.. Da Julie blev født, vejede hun 3061kg og 52 lang - Og denne gang vil de holde øje med vægten på Blyp under graviditeten.. Så udover MD scanning i uge 19, så skal jeg til ekstra scanninger i uge 28 og uge 32... Hvis det viser sig at Blyp har en vægt ligesom Julie, så får jeg IKKE lov til at gå over tid overhovedet.. Så skal jeg sættes igang på termins datoen.. 

Hmm... Tror ikke der er mere... Ikke andet nogle rigtige glade forældre, godt tilfredse... 

Der er sikkert nogle af billederne som er ens... 

Det var ellers lidt af en kampvægt Julie kom med *fnis*

Umiddelbart lyder Julie ikke til og være født stor, eller fødte du hende noget før tid? Eller hvorfor skal du så sættes igang, tænker bare når der er andre der føder 4 kg babyer

H*n ser noget så fin ud, tillykke med de flotte tal søde

Anmeld

8. marts 2011

Kofoed.

Jamen tillykke. Så blev du også rykket, hehe, øv . Rigtig øv med turen frem og tilbage, men håber da, at du synes det var det værd, . Dejlig h*n har det godt. Og igen TILLYKKE

Anmeld

8. marts 2011

Mira0911

Tutter skriver:

Det var ellers lidt af en kampvægt Julie kom med *fnis*

Umiddelbart lyder Julie ikke til og være født stor, eller fødte du hende noget før tid? Eller hvorfor skal du så sættes igang, tænker bare når der er andre der føder 4 kg babyer

H*n ser noget så fin ud, tillykke med de flotte tal søde

Jeg fødte 14 dage over tid - og der vil de fleste nok veje mere end 3061kg.... 

Så mener de at det er bedst at baby kommer ud og får mad og vokser end ikke at tage imod noget inde i maven... Til sidst tog Julie ikke noget til sig... Måske derfor de holder øje... 

Tak søde... 

Anmeld

8. marts 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Jamen tillykke. Så blev du også rykket, hehe, øv . Rigtig øv med turen frem og tilbage, men håber da, at du synes det var det værd, . Dejlig h*n har det godt. Og igen TILLYKKE

Tusind tak, og selvfølgelig var det turen værd... Helt klart... 

Anmeld

8. marts 2011

Becks

MoarJ skriver:

Jeg fødte 14 dage over tid - og der vil de fleste nok veje mere end 3061kg.... 

Så mener de at det er bedst at baby kommer ud og får mad og vokser end ikke at tage imod noget inde i maven... Til sidst tog Julie ikke noget til sig... Måske derfor de holder øje... 

Tak søde... 

Okay, så er jeg med

Anmeld

8. marts 2011

Mira0911

Tutter skriver:

Okay, så er jeg med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.