Igangsættelse efter 1/4 ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Mka

Jeg har hørt de vil lave reglerne om. Mener at på hillerød bliver man sat igang efter en uge( noget nyt de skulle begynde på her i marts) . Men tror det kommer and på hvor man føder, de har jo fået så travlt på hospitalerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

AnneBJ

Jeg spurgte min JDM sidste mandag, pga. alt det der har været i medierne... Hun fortalte at det er kotume nærmest, at reglerne ændrer sig hvert 10. år - i hvert fald på Kolding sygehus. 

For 10 år siden fik man ikke lov at gå længere end til 41+0 som førstegangsfødende, men det blev så ændret igen, fordi mange af babyerne som blev født ved igangsættelse faktisk havde "større/flere" problemer, end de børn som man oplevede (før ændringen) blev født spontant i slutningen af uge 41 - altså fx 41+5.

De ledende overlæger på Kolding sætter ikke bare igang, fortalte hun, med mindre der er en grund til det. En graviditet er "skabt" til at vare 42 uger fra naturens hånd og derfor piller man ikke gerne ved det - man er dog mere opmærksom nu, end fx for 10 år siden, på mængden af fostervand, flow i navlesnor osv. fortalte hun... 

Anmeld

8. marts 2011

Low

Jeg var såå rad da jeg fik over tid. Jeg var rigtig bange for at min søn skulle dø inde i maven på mig fordi jeg gik over tid. Det vil jeg ikke igen, det er helt sikkert! Jeg fødte først 16 dage over. Så når jeg skal have baby nr 2 er det helt sikkert noget jeg vil snakke med min læge om JM om

Anmeld

8. marts 2011

Bshizzle

Jeg må ærlig indrømme at jeg håber da virkelig OUH ( odense ) har fået andre ideer ang hvor lang tid man må gå over..

Da jeg blev sat igang med min dreng, da var jeg 42+2.. og hold da op hvor var det nogle lange dage...

Anmeld

8. marts 2011

MIWULA

Low skriver:

Jeg var såå rad da jeg fik over tid. Jeg var rigtig bange for at min søn skulle dø inde i maven på mig fordi jeg gik over tid. Det vil jeg ikke igen, det er helt sikkert! Jeg fødte først 16 dage over. Så når jeg skal have baby nr 2 er det helt sikkert noget jeg vil snakke med min læge om JM om

Anmeld

8. marts 2011

MIWULA

Bshizzle skriver:

Jeg må ærlig indrømme at jeg håber da virkelig OUH ( odense ) har fået andre ideer ang hvor lang tid man må gå over..

Da jeg blev sat igang med min dreng, da var jeg 42+2.. og hold da op hvor var det nogle lange dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.