Igangsættelse efter 1/4 ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2011

Ellen86

Hej

Jeg Mødte en idag der fortalte at man pr. 1/4-2011 kun må gå en uge over tid ?? Er der andre der har hørt om det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

AnneBJ

Det kommer vist fuldstændig an på din og babys tilstand, dit fødested osv... 

På Kolding sygehus "får man lov" at gå til 42+0 - også efter 1. april. På Sønderborg sygehus blev min søster sat i gang 41+3 fordi det var ny politik der... 

Så, spørg din JM hvis det kommer til at gælde dig!

Anmeld

8. marts 2011

Fabienne

I min region bliver man stadig først sat igang 42+0. Jeg spurgte min jdm i forgårs

Anmeld

8. marts 2011

Sofia

På Skejby er det fortsat 42+0 man sættes igang... desværre! Men det kommer selvfølgelig an på babyens ve og vel.

Anmeld

8. marts 2011

Ellen86

Øv  Er sat til den 8/4-2011 men er bare meget, meget klar til at føde med det samme og tanken om at skulle gå dage over, er bare slet ikke tiltalende 

Anmeld

8. marts 2011

Mira0911

Kan slet ikke forstå det ikke er det samme landet over - Altså så kan vi risikere at "opleve" en fødsel på et tidspunkt hvor barnet måske ikke overlever, ved at gå de fulde 42 uger ud... 

Anmeld

8. marts 2011

MIWULA

Ellen86 skriver:

Hej

Jeg Mødte en idag der fortalte at man pr. 1/4-2011 kun må gå en uge over tid ?? Er der andre der har hørt om det ??

Herlev hospital er det stadig 42 uger og jeg har en kamp med dem lige nu.  Har lyst til at bande dem væk. AAAARRRGGGH

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

Her har jeg da hørt man kun må gå en uge over tid 

Anmeld

8. marts 2011

ønskebørn74

Ellen86 skriver:

Hej

http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/AarhusBy/2010/09/27/065656.htm

Anmeld

8. marts 2011

muzen

en jeg kender har lige født men hun har også fået det af vide at hun kun kom til at gå en uge over tid.

det er fra odense

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.