Andre der VIL være gravide denne sommer?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Sunflower

Hmm... Samme tråd er oprettet i "barnløshedsbehandling" hvor jeg netop spørger ind til det og skriver at jeg ikke får noget ud af at google hende... Ingen respons fra TS overhovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

nielsen80

Ej jeg synes nu også det hele lyder en smule mistænktligt og meget som et reklamespot! Det er virkelig ikke i orden, hvis det er sådan det forholder sig - det er godt nok en meget uetisk forretningsmetode

Anmeld

9. marts 2011

twiggi

nielsen80 skriver:

Ej jeg synes nu også det hele lyder en smule mistænktligt og meget som et reklamespot! Det er virkelig ikke i orden, hvis det er sådan det forholder sig - det er godt nok en meget uetisk forretningsmetode

eftersom google ikke giver nogen resultater og der er oprettet en anden tråd med det samme, virker det en smule mærkeligt.

Og det hele skulle forgå via mail?

arrg..

Anmeld

10. marts 2011

mette-mus

Hvordan kan kvinder være så ondskabsfulde!!

Jeg har oprettet tråden her fordi jeg har været igennem et rigtig langt forløb med fertilitetsproblemer. Jeg har fundet en jeg tror kan hjælpe mig og søgte derfor andre der skal igennem samme forløb!

Syntes simpelthen at I andre er enormt tarvelige. I aner tydeligvis ikke at man kan føle sig temmelig ensom i sin kamp for det mest naturlige (og største) ønske om at få et barn!!

Der er jo INGEN der kræver at i er med eller lægger en masse penge nogen steder!!!

Syntes i burde skamme jer!!

Mette

Anmeld

10. marts 2011

mette-mus

Og jeg vidste ikke at der var en intern regel om at man skulle have været medlem i 30 år herinde før man måtte skrive!!

Men jeg skal nok få mig meldt ud herfra. Der er nok sites hvor der er ligesindede, der også søger støtte igennem en hård hård barnløs tid.

Anmeld

10. marts 2011

nielsen80

mette-mus skriver:

Hvordan kan kvinder være så ondskabsfulde!!

Jeg har oprettet tråden her fordi jeg har været igennem et rigtig langt forløb med fertilitetsproblemer. Jeg har fundet en jeg tror kan hjælpe mig og søgte derfor andre der skal igennem samme forløb!

Syntes simpelthen at I andre er enormt tarvelige. I aner tydeligvis ikke at man kan føle sig temmelig ensom i sin kamp for det mest naturlige (og største) ønske om at få et barn!!

Der er jo INGEN der kræver at i er med eller lægger en masse penge nogen steder!!!

Syntes i burde skamme jer!!

Mette

Det var bestemt ikke for at være ondskabsfuld, men det virker bare lidt mistænkligt, at man intet kan finde om dette på nettet, når man prøver at google navnet. Som sunflower skrev, vil man bare gerne have lidt uddybende information, og når det ikke gives, så bliver man altså lidt mistænktlig.

Krydser selvfølgelig fingre for dette ikke er et "reklamespot", og at det lykkes for dig at blive gravid.

Knus - en som selv kæmper med barnløshed, og har gjort det i flere år, og derfor ved hvor nem man er at narre til at tage diverse urter, piller, naturmedicin i håb om at det kunne hjælpe.

Anmeld

10. marts 2011

mette-mus

Jeg har fået hende anbefalet af to meget nære i min omgangskreds (og de har ikke aktier i hende), som også har fået hende anbefalet fra veninder.

Desuden har jeg skypet med hende flere gange, så stoler 110% på at jeg får hvad der er betalt for og at hun er langt mere kompetent end mange af de aber der er på det danske marked. Derfor har jeg valgt hende.

Desuden åbner hun fertilitetsklinik i NY 1. maj så (et amerikansk) site er nok på vej. (og når den åbner slutter det program jeg er tilmeldt, så der bliver kun behandlet fra klinikken i NY.

Jeg har forsøgt at svare på de spørgsmål som folk har skrevet herinde, men eftersom jeg ikke er i gang endnu, er det begrænset hvad jeg har kunne skrive. (derfor skrev jeg hendes danske mail så dem der havde spørgsmål kunne få ordentlige svar.)

Og igen, det var kun en tråd for at høre om der er andre end mig, så vi kunne støtte hinanden igennem forløbet.

Mette

Anmeld

10. marts 2011

nielsen80

mette-mus skriver:

Jeg har fået hende anbefalet af to meget nære i min omgangskreds (og de har ikke aktier i hende), som også har fået hende anbefalet fra veninder.

Desuden har jeg skypet med hende flere gange, så stoler 110% på at jeg får hvad der er betalt for og at hun er langt mere kompetent end mange af de aber der er på det danske marked. Derfor har jeg valgt hende.

Desuden åbner hun fertilitetsklinik i NY 1. maj så (et amerikansk) site er nok på vej. (og når den åbner slutter det program jeg er tilmeldt, så der bliver kun behandlet fra klinikken i NY.

Jeg har forsøgt at svare på de spørgsmål som folk har skrevet herinde, men eftersom jeg ikke er i gang endnu, er det begrænset hvad jeg har kunne skrive. (derfor skrev jeg hendes danske mail så dem der havde spørgsmål kunne få ordentlige svar.)

Og igen, det var kun en tråd for at høre om der er andre end mig, så vi kunne støtte hinanden igennem forløbet.

Mette

for at det lykkes for dig at blive gravid enten gennem programmet eller på anden vis. Jeg selv er nok lidt ovre der, hvor man håber at kost og naturmedicin kan hjælpe, og jeg får lægelig hjælp - men det betyder ikke at jeg synes det er en dårlig ide at støtte hinanden. I barnløshedgruppen får jeg meget støtte, og jeg vil anbefale dig at skrive derinde, hvis du har brug for at komme af med frustrationer - jeg er i hvert fald meget glad for den gruppe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.