Andre der VIL være gravide denne sommer?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

mette-mus

Hej piger,

Jeg er ENDELIG blevet tilmeldt det meget populære fertilitets program hos Charlotte Harvensen, så jeg ville høre om der er andre herinde der også har fået nappet sig en plads?

Jeg starter på mandag og ville høre om der er nogen der er med på en "mail støtte gruppe" gennem forløbet? 

Så vi kan støtte hinanden igennem cravings etc?  og med maver til sommer Håber der er nogen herinde??!!

Min veninde som har PCO blev gravid efter 9 uger så er bare SÅ spændt!!!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

mette-mus

Der er vidst nok 2 pladser tilbage på mit hold, så hvis der er nogen der vil med, kan I vidst stadig nå det

Anmeld

8. marts 2011

engdraget

Hej

Ja, det vil jeg...! Hvad er det for et program? Lyder rigtig spændende! Har arbejde på PB siden sensommeren 2010, og har været igennem en SA i januar, og vil nu bare SÅ gerne snart have en spire i maven (der bliver der!)

Lene

Anmeld

8. marts 2011

mette-mus

Hej Lene,

SUPER fedt

Du skal næsten skrive en mail til Charlotte på baby-boom@live.dk

Det er et livsstils program hvor man spiser en helt særlig hormonregulerende kost, spiser nogle meget præcise doser af kosttilskud og så laver man nogle øvelser. Alt i alt skulle det regulere hele systemet, så man bliver spire-klar

Hvad jeg har set indtil nu, ser det rigtig godt ud!

Jeg har som sagt fået anbefalet hende af en veninde, som blev gravid efter 9 uger! (hvilket var ret vildt da hun har PCO og prøvet i flere år)

Det foregår over mail & skype da hun bor i NY, men hun skulle være sindssygt dygtig og så er hun vildt sød.

Du må endelig skrive til mig hvis du tilmelder dig! Så kan vi følges ad

Anmeld

8. marts 2011

Kruse90

jeg VIL også være GRAVID denne sommer
JEG VIL JEG VIL JEG VIL!!!!

Anmeld

8. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

JEG VIL OS VÆRE GRAVID INDEN SOMMER I HVERT FALD ! !

vil meget gerne være med, men lige først høre lidt om det. Kunne da være sjovt at være på dit hold : )

Hvordan forgår det?

Hvordan menes det når man siger "hold" ?

Hva går det ud på, skal man købe nogle prudukter som hun skriver ?

Er det på engelsk?

Hvad koster det at være tilmeldt ?

Anmeld

8. marts 2011

mette-mus

Hej søde piger

Hvor er det fedt at I vil være med! Altså det foregår ikke som holdundervisning -man følger et individuelt program som bliver lavet efter en masse spørgsmål man skal svare på inden. Men jeg tænkte bare at det kunne være super fedt at være nogle piger, der kunne holde hinanden i hånden undervejs

Selvom vi måske har et lidt forskelligt program.

Man får et ugentligt program som man skal følge med kost, øvelser etc. og så skifter programmet hver uge (nogle af tingene er nok det samme)

Hele programmet varer 12 uger, men hun vil kun tage imod tilmeldinger for en 4 uger af gangen, da man skal opnå resultater forholdvis hurtigt hvis det skal virke (på den måde er hun virkelig fair). Resultater som feks. bedre cyklus, at man kan måle ÆL etc.

Hun er selv dansk -så alt er på dansk heldigvis

Det er ikke nogle produkter hun laver, men helt alm. tilskud man kan købe hos en helse-pusher

Det koster 250 kr. om ugen. så jeg har betalt 1.000 kr. for de første 4 uger. (så væsentligt billigere end de diætister jeg har været hos...øv øv.. det var nemlig godt nok spildte penge..)

Men I må endelig sende mig en mail hvis i tilmelder jer!

Anmeld

9. marts 2011

Hot-mamma

Hej Mette-mus

Jeg talte med Charlotte i går og er nu tilmeldt med start på mandag!

Hold *** hun er dygtig! Glæder mig helt vildt! Vidste du godt at hun selv har "kureret" sig ud af PCO og infertilitet? Og det var sådan hun startede?

Er super motiveret!

for mave-spire meget snart....

Anmeld

9. marts 2011

Wish upon a star

Syntes det er lidt mærkeligt at det er 2 profiler der lige er blevet oprettet, og at det er den enestetråd i begge har skrevet i (mette-mus og Hot-mamma)

Jeg er måske bare meget mistroisk..

Anmeld

9. marts 2011

SimoneL

B&K skriver:

Syntes det er lidt mærkeligt at det er 2 profiler der lige er blevet oprettet, og at det er den enestetråd i begge har skrevet i (mette-mus og Hot-mamma)

Jeg er måske bare meget mistroisk..

Og en googling på hhv. "Charlotte Harvensen"  og " baby-boom@live.dk" giver ikke andre resultater end lige denne tråd..

Pas på pengene, piger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.