Kan han få erstatning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Bshizzle

Jeg er næsten sikker på han ikke kan opnå nogen form for erstatning eller lignende, da en præcis årsag ikke kan bevises.  

Men han kan altid prøve...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

mum2010

TinaPina skriver:

under alle omstændigheder så har han vel en ulykkeforsikring som dækker det, både hans egen, ved fagforeningen og igennem hans arbejde?

Ja det har han - de er også kontaktet

Anmeld

8. marts 2011

mum2010

kiwifrugten skriver:

I skal henvende jer på tanken så hurtigt som muligt gerne i morgen mens chefen er der og så sige sted og tidspunkt så kan de se det på overvågningen. Så udfylder i nogle  papire med butikschefen som så blir sendt ind og ja som hende den anden siger så har han nogle forsikringer osv som skal med ind under

Jamen det må vi lige gøre så - tak for hjælpen

Anmeld

8. marts 2011

mum2010

Bshizzle skriver:

Jeg er næsten sikker på han ikke kan opnå nogen form for erstatning eller lignende, da en præcis årsag ikke kan bevises.  

Men han kan altid prøve...

Ja jeg tror heller ikk det bliver nemt - men vi prøver og ellers er han forsikret. Så det skal nok gå det hele i sidste ende

Anmeld

8. marts 2011

Kløver

mum2010 skriver:

Min klodsmajor af en kæreste er i dag skvattet på en benzintank da han skulle tanke sin firmabil. Der var slet ikke saltet eller noget. Han har brækket foden og kommer til at være sygemeldt fra sit arbejde de næste 7 uger - han vil i den forbindelse miste noget af sin indtægt (bl.a. akkord og alm overarbejde, som han har hver dag). Er der nogen der ved om han kan få noget erstatning - håber der er nogen der ved noget om det. Iih det er så typisk sådan noget sker

Jeg tror ikke det dækker den slags som akkord og overarbejde, men mere hvis han fik en varig skade, men du må ikke hænge mig op på det

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

mum2010 skriver:

Min klodsmajor af en kæreste er i dag skvattet på en benzintank da han skulle tanke sin firmabil. Der var slet ikke saltet eller noget. Han har brækket foden og kommer til at være sygemeldt fra sit arbejde de næste 7 uger - han vil i den forbindelse miste noget af sin indtægt (bl.a. akkord og alm overarbejde, som han har hver dag). Er der nogen der ved om han kan få noget erstatning - håber der er nogen der ved noget om det. Iih det er så typisk sådan noget sker

Er det sket under arbejdet med firmabilen??

Hvis det har været mens han har været på arbejde kan han søge om erstatning. Hans arbejdsgiver skal have en forsikring, hvis medarbejderne kommer til skade under arbejdet (det er lovpligtigt i DK). 

Anmeld

8. marts 2011

mum2010

bb78 skriver:

Er det sket under arbejdet med firmabilen??

Hvis det har været mens han har været på arbejde kan han søge om erstatning. Hans arbejdsgiver skal have en forsikring, hvis medarbejderne kommer til skade under arbejdet (det er lovpligtigt i DK). 

Hmm nej ikke som sådan. Altså det er sket på vej til arbejde, hvor han lige sku tanke bilen

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

mum2010 skriver:

Hmm nej ikke som sådan. Altså det er sket på vej til arbejde, hvor han lige sku tanke bilen

Ja, det er jo så noget andet - men derfor kan han stadig søge erstatning  Han skal prøve at ringe til forsikringsselskabet og høre dem ad. 

Hellere anmelde det, end at få varige mén, og det så er for sent at anmelde

Anmeld

8. marts 2011

mum2010

bb78 skriver:

Ja, det er jo så noget andet - men derfor kan han stadig søge erstatning  Han skal prøve at ringe til forsikringsselskabet og høre dem ad. 

Hellere anmelde det, end at få varige mén, og det så er for sent at anmelde

Jo det er jo det. Det ville være skidt hvis han nu fik varige mén

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

mum2010 skriver:

Jo det er jo det. Det ville være skidt hvis han nu fik varige mén

Lige præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.