begyndersko??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

afrobabies

mortilj skriver:

ved faktisk ikke om han har brede fødder i forhold til normalen.. Men vi har en par bisgaard futter.. Dem med lynlåsen op over foden, og de er lidt smalle foroven synes jeg.. De er så også ved at være for små nu, og da de blev købt i november brugte han str 18 da var han ca 7mdr

Ned i en skobutik med ham, så kan de nok også give nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

An&Jo

Solveig89 skriver:

Her er et link.

http://www.deichmann-sko.dk/site/da/catalog.php?brand=8&category=0130157100000596

vildt billigt for et par sko.. Synes bare ikek de er særlig pæne..

Anmeld

8. marts 2011

Fru'Rugaard

Man anbefaler ikke at børn får "rigtige" sko, før de har gået i et stykke tid uden støtte, og har helt styr på hvordan man går
Det har jeg i hvert fald hørt

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Fru'Rugaard skriver:

Man anbefaler ikke at børn får "rigtige" sko, før de har gået i et stykke tid uden støtte, og har helt styr på hvordan man går
Det har jeg i hvert fald hørt

nu er det jo også begynder sko jeg er ude efter, ikke "rigtige" sko.. Jeg ved at man kan få nogen som er gode at starte på når barnet går ret stabilt, men bare er bange for at slippe de ting det holder ved.. Min dreng kan godt gå uden støtte, han tør bare ikke.. Han har brug for at have noget i hånden og det kan sagtens bare være en finger..

Anmeld

8. marts 2011

Fru'Rugaard

mortilj skriver:

nu er det jo også begynder sko jeg er ude efter, ikke "rigtige" sko.. Jeg ved at man kan få nogen som er gode at starte på når barnet går ret stabilt, men bare er bange for at slippe de ting det holder ved.. Min dreng kan godt gå uden støtte, han tør bare ikke.. Han har brug for at have noget i hånden og det kan sagtens bare være en finger..

Nå okay

Anmeld

8. marts 2011

BabyThilde

Nu har jeg efterhånden 6 års erfaring indenfor området, og det kommer helt og aldeles an på hvordan han fødder ser ud? er de brede? eller smalle? er der en høj vrist eller en lav vrist? 

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

BabyThilde skriver:

Nu har jeg efterhånden 6 års erfaring indenfor området, og det kommer helt og aldeles an på hvordan han fødder ser ud? er de brede? eller smalle? er der en høj vrist eller en lav vrist? 

hans vrist er høj, men kan ikke rigtig finde ud af om han har smalle eller brede fødder, for ved jo ikke hvad "normalen" er..

Anmeld

8. marts 2011

BabyThilde

mortilj skriver:

hans vrist er høj, men kan ikke rigtig finde ud af om han har smalle eller brede fødder, for ved jo ikke hvad "normalen" er..

Det er også virkelig svært at vide når nu man ikke har prøvet forskellige sko på ham før så har man jo ikke så meget at sammenligne med.

Hvis jeg var dig ville jeg tage ham med ind i en sko butik og simpelthen få dem til at prøve nogle forskellige på ham. Men jeg ved at bundgaard har lavet nogle som er helt fantastiske, og de kan justeres i snørrende så de passer til hans fod.

Men det vigtigste er at de sidder godt omkring foden, og flugter med hælen (der må altså ikke være noget svuppe svuppe) håber du forstår hva jeg mener

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

BabyThilde skriver:

Det er også virkelig svært at vide når nu man ikke har prøvet forskellige sko på ham før så har man jo ikke så meget at sammenligne med.

Hvis jeg var dig ville jeg tage ham med ind i en sko butik og simpelthen få dem til at prøve nogle forskellige på ham. Men jeg ved at bundgaard har lavet nogle som er helt fantastiske, og de kan justeres i snørrende så de passer til hans fod.

Men det vigtigste er at de sidder godt omkring foden, og flugter med hælen (der må altså ikke være noget svuppe svuppe) håber du forstår hva jeg mener

forstår hvad du mener.. de eneste sko jeg har købt til ham er som skrevet tidligere et par fra bisgaard, men det var jo egentlig bare nogle lidt finere futter, det var dem med lynlås op over foden..

Anmeld

8. marts 2011

BabyThilde

mortilj skriver:

forstår hvad du mener.. de eneste sko jeg har købt til ham er som skrevet tidligere et par fra bisgaard, men det var jo egentlig bare nogle lidt finere futter, det var dem med lynlås op over foden..

Hvis jeg var dig ville jeg prøve et par bundgaard og et par fra skofus på ham og se hvordan de to par er. Umiddelbart vil jeg gætte på at det er dem der vil sidde best, hvis han har en lidt høj vrist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.