begyndersko??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

An&Jo

Min dreng på 11 mdr er nu ved at være ret rutineret i at gå rundt om tingene eller gå med noget foran sig, han mangler bare at give slip for gå det kan han godt..

Men nu er spørgsmålet, hvilke sko skal han have?? Hvilke vil i anbefale som de første sko..

Prisen er fuldstædig ligegyldig, kun det bedste til hans fødder så han ikke ender platfodet som sin mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Momster89

Jeg vil anbefale elefanten sko. De er lavet af folk der forsker i børns fødder, og så har de et super lækkert design, men så koster de også.

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Solveig89 skriver:

Jeg vil anbefale elefanten sko. De er lavet af folk der forsker i børns fødder, og så har de et super lækkert design, men så koster de også.

vil lige tjekke dem ud.. Som sagt er prisen altså fuldstændig igegyldig når det kommer til hans sko, de skal bare være iorden..

Har du eventuelt en hjemmeside du ved sælger skoene?? Bare så jeg kan se dem??

Anmeld

8. marts 2011

Momster89

mortilj skriver:

vil lige tjekke dem ud.. Som sagt er prisen altså fuldstændig igegyldig når det kommer til hans sko, de skal bare være iorden..

Har du eventuelt en hjemmeside du ved sælger skoene?? Bare så jeg kan se dem??

Deichmann sko forhandler dem, og de kan ses på deres hjemmeside. Ved faktisk ikke om de sælger online.

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Solveig89 skriver:

Deichmann sko forhandler dem, og de kan ses på deres hjemmeside. Ved faktisk ikke om de sælger online.

vil helst ikke købe sko over nettet for skal jo vide hans størrelse.. Vil barel ige se hvordan de ser ud..

Anmeld

8. marts 2011

Momster89

Nå okay

men det kan du sagtens på deres hjemmeside, samt læse om mærket.

Anmeld

8. marts 2011

afrobabies

Solveig89 skriver:

Der er også mærket Bundgaard, det er også rigtig gode sko, hvor man både kan få med blød og hård bund, den er især god, hvis barnet har lidt bredde fødder

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Solveig89 skriver:

Nå okay

men det kan du sagtens på deres hjemmeside, samt læse om mærket.

synes ikke jeg kunne finde dem derinde??

Hmm må i deichman og kigge lidt..

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

victoria2008 skriver:

Der er også mærket Bundgaard, det er også rigtig gode sko, hvor man både kan få med blød og hård bund, den er især god, hvis barnet har lidt bredde fødder

ved faktisk ikke om han har brede fødder i forhold til normalen.. Men vi har en par bisgaard futter.. Dem med lynlåsen op over foden, og de er lidt smalle foroven synes jeg.. De er så også ved at være for små nu, og da de blev købt i november brugte han str 18 da var han ca 7mdr

Anmeld

8. marts 2011

Momster89

mortilj skriver:

synes ikke jeg kunne finde dem derinde??

Hmm må i deichman og kigge lidt..

Her er et link.

http://www.deichmann-sko.dk/site/da/catalog.php?brand=8&category=0130157100000596

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.