aj jeg er så træt af alt lige nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

Susan1978

Åhrrrr kæreste lille skat.

Du får lige en mega krammer.

også kan jeg i øvrigt godt forstå dig, men jeg ville altså blive rigtig ked af hvis du hang dig i æbletræet. Det ser også så grimt ud! +o(

Men jeg tror faktisk at de andre har ret, lige om lidt så vender bøtten, vi skal altså igennem disse nedture og du er midt i den lige nu.

Hvor mange gange har du ikke hevet mig op af mine nedture, så nu hiver jeg dig op og gir dig en ordentligt møsser.

Du skal se, om 1½ uge så ringer de og siger du har fået job og TIF er rask også er vi på rette vej igen.

Masser af knus fra mig.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

linemus

Øv, sikke noget lort, Loggi. Men du må ikke give sådan op, søde ven. Nu har du snakket med en i telefonen, der overrumblede dig fuldstændig. Imorgen ringer du tilbage, og så må de simpelthen tage sig sammen og finde en løsning, for det kan ikke passe, at deres fejl skal gå ud over dig. Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Jeg bliver så sur over sådan noget - det er jo ikke din skyld, at de har rodet rundt i det, og når de så oven i købet sagde, at alt var i orden, så har det også bare af at være i orden.

Så et kæmpe kram og et lille skub - du må altså kæmpe videre, og før du aner det, lysner det hele igen.

Stort knus Line (H)

Anmeld

9. oktober 2008

Loggidut

:$ i er bare så søde som altid...for fanden...så tuder idioten her igen... ja jeg ved godt den samtale gik godt, men pludselig er alt bare så negativt...jeg er virkelig træt af det... men som sagt bare vi har hinanden, så kan resten dælme være lige meget...jeg vil hellere bo i en jordhule og være lykkelig, end at leve på et slot og være ulykkelig... og jeg har mit bagland i orden, har en god familie som jeg i grunden elsker...og alt det her bøvl er jo bare p.g.a. min barsel, men uanset, så vil jeg ikke bytte den guldtid væk! og susan jeg lover dig, jeg hænger mig ikke i æbletræet...der er alligevel alt for kort op til de grene jeg kan nå, og min røv kan jeg sgu slet ikke få helt op i træet for at hænge mig højere oppe :$ desuden er træet så gammelt at grenene ville knække med alt den overvægt på! nej jeg ved jo bøtten vender, ? er bare hvor dybt og langt vi skal ned før det igen bliver godt...lige nu synes jeg bare det er en rutchetur den forkerte vej :'( jeg ved BM engang lavede et lignende indlæg, og hun smiler jo endnu...så mon ikke jeg også finder styrken frem...jeg skal bare lige lede lidt! tusind tak alle sammen...hvis i bare forstod hvad i betød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.