Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: 125 inkl porto
125 inkl porto
Den er jeg med på Sender PB med det samme.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Småfolk med Giraffer er brugt . Det kan man godt se . Katvig dragten er også brugt men det kan slet ikke ses om Den med giraffer .. De andet er kun brugt nogle få gange , og er i lækker stand ... Jeg vil gerne ha 275 inkl. porto
Småfolk med Giraffer er brugt . Det kan man godt se .
Katvig dragten er også brugt men det kan slet ikke ses om Den med giraffer .. De andet er kun brugt nogle få gange , og er i lækker stand ...
Jeg vil gerne ha 275 inkl. porto
Hvad er prisen så hvis det kun er hollys dragterne og molo sættet?
Nynne88 skriver: Hvad er prisen så hvis det kun er hollys dragterne og molo sættet?
Hmm . Det er nok 180
morethanperfect skriver: Hmm . Det er nok 180
Cool det vil jeg gerne Må også lige høre hvilken stand katvig dragten er i? (billede 22)
Du kan bare sende en pb så finder vi ud af hvordan vi gør
Nynne88 skriver: Cool det vil jeg gerne Må også lige høre hvilken stand katvig dragten er i? (billede 22) Du kan bare sende en pb så finder vi ud af hvordan vi gør
Den er desværre solgt . Der er et par stykker der har spurgt på den ..
Okay det gør jeg
Mere tøj
MetteA skriver: Halløj.. Hvad skal du have for følgende, Bilede 11 . Hollys heldragt str. 68 Billede 18 . Hollys heldragt str. 62 Billede 22 . Katvig heldragt str. 62 Billede 23 . Ej Sikke Lej body str. 68 ... og hvordan er standen?
Halløj..
Hvad skal du have for følgende,
Bilede 11 . Hollys heldragt str. 68
Billede 18 . Hollys heldragt str. 62
Billede 22 . Katvig heldragt str. 62
Billede 23 . Ej Sikke Lej body str. 68
... og hvordan er standen?
Var du interreseret i Katvigdragten ? Og det andet ? Eller ..
morethanperfect skriver: Var du interreseret i Katvigdragten ? Og det andet ? Eller ..
Hvis du stadig har katvigdragten, er jeg..
Ellers er jeg ikke
Jeg kan se, at du har ændret lidt i billederne - har du stadig dem jeg spurgte om sidst?!
MetteA skriver: Hvis du stadig har katvigdragten, er jeg.. Ellers er jeg ikke Jeg kan se, at du har ændret lidt i billederne - har du stadig dem jeg spurgte om sidst?!
Den eneste jeg ikke har af dem er ej sikke lej .. De andre har jeg ..
Okay
Altså 2 x Holly´s heldragter + 1 x Katvig heldragt ?!
Kan nemlig kun se én Holly´s heldragt og katvig dragten i dine billeder...
Hvad skal du have for det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128