Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halløj..
Hvad skal du have for følgende,
Bilede 11 . Hollys heldragt str. 68
Billede 18 . Hollys heldragt str. 62
Billede 22 . Katvig heldragt str. 62
Billede 23 . Ej Sikke Lej body str. 68
... og hvordan er standen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver: Heej hva vil du have for den brunlige Katvig heldragt på billede 22 og de små lyseblå Hummel bukser på billede 25 ?? Begge dele er i str. 62 ikk?
Heej hva vil du have for den brunlige Katvig heldragt på billede 22 og de små lyseblå Hummel bukser på billede 25 ??
Begge dele er i str. 62 ikk?
Hey ..
Jo det er str. 62 begge .. Jamen , 100 kr. inkl. ?
MetteA skriver: Halløj.. Hvad skal du have for følgende, Bilede 11 . Hollys heldragt str. 68 Billede 18 . Hollys heldragt str. 62 Billede 22 . Katvig heldragt str. 62 Billede 23 . Ej Sikke Lej body str. 68 ... og hvordan er standen?
Der er en der har spurgt på Katvig dragten , men det andet vil jeg gerne ha 160 inkl porto for .. Det er i riigtig fin stand . De to Hollys er kun brugt få gange
morethanperfect skriver: Der er en der har spurgt på Katvig dragten , men det andet vil jeg gerne ha 160 inkl porto for .. Det er i riigtig fin stand . De to Hollys er kun brugt få gange
Super.. Jeg vender tilbage hvis det har interesse
... Det var nemlig mest Katvig dragten jeg gik efter..
Jeg vil gerne høre stand og pris på:
Billede 6 = buksedragt
Billede 9 = Heldragt med giraffer.
Billede 17 = Molosæt
Billede 18 = Hollys heldragt grå
Billede 24 = Hollys Heldragt blå
Nynne88 skriver: Jeg vil gerne høre stand og pris på: Billede 6 = buksedragt Billede 9 = Heldragt med giraffer. Billede 17 = Molosæt Billede 18 = Hollys heldragt grå Billede 24 = Hollys Heldragt blå
Småfolk med Giraffer er brugt . Det kan man godt se .
Katvig dragten er også brugt men det kan slet ikke ses om Den med giraffer .. De andet er kun brugt nogle få gange , og er i lækker stand ...
Jeg vil gerne ha 275 inkl. porto
Var du interreseret ? For der er en anden der spørg på Katvig dragten
MetteA skriver: Super.. Jeg vender tilbage hvis det har interesse ... Det var nemlig mest Katvig dragten jeg gik efter..
Bare i orden
Hvad ska' du ha' for billede 20 + 23 + 26?
MamaJakob skriver: Hvad ska' du ha' for billede 20 + 23 + 26?
125 inkl porto
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128