Ferie??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2008

Smølf

Vi skal til Frankrig(C)...
Vi er så heldige, at min mands forældre har et lille hus i sydfrankrig, som står til fri afbenyttelse af os og min mands søster og familie. Det ligger tæt på i havet i en lille tusistby, som hedder Vias Plage. De har tilmed været så søde at investere høj stol, seng og klapvogn til at stå dernede. Så vi skal bare pakke kufferterne og os selv. Vi kunne godt køre derned, men vælger at flyve i år, da vi ikke kan overskue 1800km ned gennem europa med en 2-årig på bagsædet.:)

Jeg glæder mig rigtig meget, da det bliver ren sydfransk afslaning i 10 dage(C).

KH Netapige som glæder sig til sommerferien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Lise

Hej,
Vi tager til Toscana i 14 dage i et feriehus oppe på et bjerg tæt ved Lucca - Svigerfar har netop rundet et skarpt hjørne, så han har inviteret alle hans børn (tre stk) med vedhæng (hus, fly og biler har han betalt)... Toscana er et super lækkert sted at tilbringe sin tid - der er smukt, fantastisk mad og lækker vin, og total afslapning - hvis man da ikke lige havde en søn der bliver ét år til sommer. Vi får sgu nok travlt med at løbe rundt efter ham så han ikke falder ned af bjerget eller i svømmepølen ell. lign... 8(
Lise (C)

Anmeld

22. februar 2008

gda

ja, vi skal bare være hjemme. Jeg er lidt imod at man taget et spædbarn med på ferie. Har termin 23/5. Så vores ferie penge bruges på barnedåb, og måske nolge små ture i Jylland

Anmeld

22. februar 2008

Honningblomst

Gitte D. Andersen skriver:

ja, vi skal bare være hjemme. Jeg er lidt imod at man taget et spædbarn med på ferie. Har termin 23/5. Så vores ferie penge bruges på barnedåb, og måske nolge små ture i Jylland

Kan så godt følge dig og energien er bare heller ikke det samme...tror på baby har det bedst når mor her det godt og ikke stresser...vi har også været hjemme eller bare i mine forældres sommerhus da drengene var helt små..*S*

Bliver helt misundelig over du snart skal have en lille en...bare det var mig, men må hellere lige igennem min uddannelse først..;)

Knus..

Anmeld

22. februar 2008

Zuzet

vi har bestilt 7 dage i Lalandia så det bliver dejligt at komme lidt væk selvóm man lige har fået en lille baby.

Det bliver vores første ferie i mange år, for vi plejer bare at tage på nogle små ture i zoo, tivoli, osv...

Så jeg glæder mig rigtig meget!

Hilsen

Lotte 27+4 med 5. barn

Anmeld

26. februar 2008

Mie A

Trine Spanien skriver:

Hejsa

Vi skal udenlands igen i aar, nemlig til Danmark!!

Vi holder de fleste ferier i Danmark, saa ungerne kan se den del af familien ogsaa og oeve sig paa deres danskkundskaber.

Jeg maa indroemme at jeg savner lidt at se lidt mere verden udenfor Danmark og Spanien, men det kan altsaa bare ikke blive lige nu. Men mindre jeg moedes med min familie i et andet land.

Mie, saa du nogensinde mit indlaeg om at jeg kommer fra Moerkoev?

Nej jeg har ikke set dit indlæg...
Men tænk at der er andre herinde der kender lille Mørkøv... Jeg kan da slet ikke forså at du hellere vil bo i Spanien ;) Er du opvokset i byen?

Anmeld

26. februar 2008

Charlotte_82

Jeg ved endnu ikke hvad vi skal og ikke skal...jeg skal skifte uddannelses sted når jeg er færdig i juni så det er jo minus su i sommerferien..og jeg kan ikke rigtigt lige se hvordan vi skal kunne klare at stå med kun 1 indkomst i juli og august så jeg skal arbejde :@ øv øv...håber da at jeg i det mindste får det til at passe så jeg stadig har bare lidt ferie sammen med mand og børn.

Manden har ferie i 29, 30 og 31 og det har børnene også. Så skal de jo også ha lidt mere ved siden af. Derudover skal Alexander og Melissa nok med svigerforældrene på camping et par gange i løbet af sommeren...de skal ligge fast et eller andet sted i nærheden af ringkøbing og har bestilt plads lige omkring både toiletter og legeplads så det bliver mest mulig børnevenligt :) og så har min mor + øvrig familie inviteret Alexander og Melissa med til Bulgarien så de skal skam nok komme på ferie ;) men håber dog at vi kan tage et eller andet sted hen også bare afsted som familie...

Ellers skal vi jo selvfølgelig til standen, i zoo og Alexander plager ret kraftigt om legeland i de her dage så der skal vi nok også hen :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.