Ferie??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.294 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

Honningblomst

Har vidst været en tråd om det før...men ville lige høre hvor I skal hen til sommer og hvorfor???
Sidder her og glæder mig til det bliver varmere og til at have sommerferie, selvom det kun bliver i fire uger...:( Men det går jo nok alligevel...

Knus Eva...som holder pjækkedag i dag, da jeg ikke lige kunne rumme at gennemleve mine følelser omkring min praktik, udfra skuespli...lillable eller hvad...8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Pia.

Hej Eva....

en pjækkedag skal der da også være plads til... *S*

Ja det bliver skønt med sommerferie... Jeg glæder mig også til det bliver lidt varmere.

Vi skal til Jylland - så det er ikke så langt væk, og kun 4 dage i en ferie bolig tæt på legoland... ellers skal vi bare være her hjemme... - og så plejer vi jo at have vores årlige ture til tivoli og Knuthenborg
Vi rejser jo ikke sådan udenlands, vi vil gerne, men først når børnene er lidt støre...

Knus Pia.

Anmeld

22. februar 2008

Mie A

hejsa
vi holder allerede sommerferie i maj i år og turen går til et sommerhus i blokhus. vi skal afsted med nogle gode venner, der har 3 børn, så det bliver på børnenes præmisser. vi er helt vilde med blokhus og har været der mange gange før.
knus

Anmeld

22. februar 2008

TbCp

Vi satser på en tur til Berlin.
Jeg har været der MANGE gange og vil gerne vise min mand byen. Samtidig er han 2. verdenskrig fanatiker, så der skulle jo nok være lidt at se på :)
Ingen af os er til strand og vand, så det bliver storbyferie med masser af kultur.(C)
Det er første gang vi skal rejse med barn, så det bliver lidt spændende hvordan det mon går.8(

Anmeld

22. februar 2008

3rollinger

Hejsa

Vi skal udenlands igen i aar, nemlig til Danmark!!

Vi holder de fleste ferier i Danmark, saa ungerne kan se den del af familien ogsaa og oeve sig paa deres danskkundskaber.

Jeg maa indroemme at jeg savner lidt at se lidt mere verden udenfor Danmark og Spanien, men det kan altsaa bare ikke blive lige nu. Men mindre jeg moedes med min familie i et andet land.

Mie, saa du nogensinde mit indlaeg om at jeg kommer fra Moerkoev?

Anmeld

22. februar 2008

MorCamilla

Hejsa...

Vi skal en uge i sommerhus sammen med Kaspers familie... Det plejer at væer hyggeligt nok, så det bliver det helt sikkert også i år... :P

Anmeld

22. februar 2008

Honningblomst

Tak for jeres svar...åh, hvor ville jeg også gerne på en kulturel storby ferie, men så er jeg nok også den eneste i familien..;) med tre børn og i forskellige aldre, så har vi valgt at tage en uge på en luksuscamping plads, i en stor hytte...der er lidt for os alle og mulighed for at forældrenen også kan nyde det.:)
Vi tager selvfølgelig også på alle de der små-ture...en weekendtur til kbh hvor vi skal i tivoli og på museum osv er et must...det plejer vi så bare at gøre inden det er skolernes ferie, for det er så træls når der er for mange.
Men rigtig god ferie til os alle, når vi når dertil...
knus Eva

Anmeld

22. februar 2008

Piaa

Hej:)
Vi pakker bilen i juli og køre til Garda søen hvor vi har lejet et mobilhome på en stor campingplads. Vi følges med min svigerinde, mand og to børn og skal bo ved siden af hinanden8D dernede i 14 dage.

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme sydpå, vi måtte aflyse ferien sydpå sidste år da der lige pludselig kom en termindsdato på afrejsedagen (C)

Hilsen Piaa

Anmeld

22. februar 2008

rlyn

Ja, vi skal jo på den årlige tur til England, over til svigermekanikken :D

Vi regner med 3 uger, så det skal nok blive rigtig hyggeligt. Sef´s søster og svoger fik en datter mere i efteråret, så hende er vi spændt på at se "live". Der ud over skal Sef´s bedste kammerat være far til maj, så der bliver et par babyer at hygge omkring.

Vi skal selvfølgelig til London et par gange og ud at se noget Country side. I Dorset (syd-øst england) ligger der en stor "abe-have" jeg rigtig gerne vil se. Måske nogle af jer kender den fra National geographic - den hedder Monkey World, og det er et rehabiliseringshjem for aber, der har haft kummerlige vilkår rundt om i verden. De adopterer dem til dette nye hjem, hvor der virkelig bliver taget hånd om dem (L)
Jeg elsker aber. Så smukke og intelligente dyr (L)
Vi bor altid hos svigermor, der har et lille rækkehus i en lille landsby små 50 km fra London. det er sådan en rigtig lille engelsk landsby med to pubber, super hyggeligt sted.
Vi glæder os altid til at komme derover.

Knus
Rikke

Anmeld

22. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg ville ønske at jeg skulle nogen steder hen, men vi må nøjes med costa del sten i haven :P . Jeg kan ikke engang sige det er en terresse før den er lavet :(

Jeg regner med et par dage hos min mor, ellers er det bare småture rundt i Jylland. Et smut i Legoland, Haunstrup minizoo og tivoli Friheden

Kh Jeanne, som ville ønske hun var i NY (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.