Søger ting til en dreng på 2½ år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. marts 2011

quar20

pussepige skriver:

Ved faktisk ikke om han sover i tremmeseng.. Det er sådan at da han boede sammen med moren og sønnen sov sønnen i deres seng da han ikke engang har et værelse ved sin mor. Hun bor nemlig kun i en 3 værelses lejlighed hun har soveværelset sammen med den lille og hendes store dreng på 13-14 år har det andet.. Så mit ? er sover en dreng/barn i tremmeseng når man er 2½ år?

Han kan ikke engang spørge moren da hun smækker på hvergang han prøver at ringe for at snakke med sin søn..

Arhh øv altså hvor en træls og trist situation..!! Finder han nu ud af at han sover i tremmeseng så sig til ikk..

Prøver lige at tjekke hvad jeg ellers har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

pussepige

quar20 skriver:

Arhh øv altså hvor en træls og trist situation..!! Finder han nu ud af at han sover i tremmeseng så sig til ikk..

Det super..

Prøver lige at ringe til ham for at hører..

Anmeld

8. marts 2011

Sara.

lærkes_mor skriver:

Jeg har lidt rigtig fint tapet, men ved ikke om du kommer forbi århus? sku egentlig på nors og lærkes vær. bag nors seng men tror måske det blir for meget der

?

Anmeld

8. marts 2011

pussepige

lærkes_mor skriver:

?

Hov havde slet ikke set du havde skrev.. Hvis det ender med at vi skal den vej efter noget andet kan det sagtens have interesse..

Anmeld

8. marts 2011

Sara.

pussepige skriver:

Hov havde slet ikke set du havde skrev.. Hvis det ender med at vi skal den vej efter noget andet kan det sagtens have interesse..

Okay :-)

Anmeld

16. marts 2011

pussepige

quar20 skriver:

Ang den tremmeseng.. Så har han fået en helt gratis han skal bare hente den 6 km væk fra hvor han bor så det er jo dejlig nemt...

Anmeld

16. marts 2011

SpunkenJo

pussepige skriver:

Ved faktisk ikke om han sover i tremmeseng.. Det er sådan at da han boede sammen med moren og sønnen sov sønnen i deres seng da han ikke engang har et værelse ved sin mor. Hun bor nemlig kun i en 3 værelses lejlighed hun har soveværelset sammen med den lille og hendes store dreng på 13-14 år har det andet.. Så mit ? er sover en dreng/barn i tremmeseng når man er 2½ år?

Han kan ikke engang spørge moren da hun smækker på hvergang han prøver at ringe for at snakke med sin søn..

Hvis man kan pille siden af sengen er det da en skidego løsning indtil han er klar til en juniorseng.

Regner ikke med at min dreng skal i junior før end han tidligst er 3 år....

Min på lige om snart 2, sover i juno med den ene side taget af.

Så den seng lyder da som en han skal tage imod

Anmeld

16. marts 2011

quar20

pussepige skriver:

Ang den tremmeseng.. Så har han fået en helt gratis han skal bare hente den 6 km væk fra hvor han bor så det er jo dejlig nemt...

Okay det er bare helt iorden

Har ikke rigtig andet da vi faktisk lige har total grovsorteret i Tinos ting for at få plads til alle hans nye ting fra fødselsdagen..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.