Søger ting til en dreng på 2½ år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.005 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

pussepige

Har en kammerat på fyn som ikke har set sin søn i snart 4 mdr pga han ikke må for moren.. Nu har han søgt om samvær igennem statsamtet og så vil han gerne gøre hans værelse klar men han har ikke så mange penge at rutte med. Så tænkte jeg på om der måske var nogen her inde der havde noget billigt til salg.. Han mangler stort set alt til hans værelse og legetøj og møbler.

Jeg har valgt at kører den lange vej fra vestjylland til fyn for at hjælpe ham med at få styr på hans værelse.  

I er velkommen til at spørge ind til noget hvis der er noget i gerne vil vide mere om..

Efter ønske fra trådstarter er indlægget flyttet!
Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg har nogle små legetøjs biler. Men jeg bor altså i midtjylland, og de bliver ALTALT for dyre at sende.

Anmeld

8. marts 2011

pussepige

benjamins'mor skriver:

Jeg har nogle små legetøjs biler. Men jeg bor altså i midtjylland, og de bliver ALTALT for dyre at sende.

Jeg bor selv i midtjylland/vestjylland hehe.. Så kan sagtens hente kommer selvf an på hvor det er henne af. Er tit omkring Herning da mine 2 store børns far bor der og alle mine veninder..

Anmeld

8. marts 2011

Benjamins'mor

pussepige skriver:

Jeg bor selv i midtjylland/vestjylland hehe.. Så kan sagtens hente kommer selvf an på hvor det er henne af. Er tit omkring Herning da mine 2 store børns far bor der og alle mine veninder..

Jeg bor i Bjerringbro ved Viborg.

Anmeld

8. marts 2011

quar20

pussepige skriver:

Har en kammerat på fyn som ikke har set sin søn i snart 4 mdr pga han ikke må for moren.. Nu har han søgt om samvær igennem statsamtet og så vil han gerne gøre hans værelse klar men han har ikke så mange penge at rutte med. Så tænkte jeg på om der måske var nogen her inde der havde noget billigt til salg.. Han mangler stort set alt til hans værelse og legetøj og møbler.

Jeg har valgt at kører den lange vej fra vestjylland til fyn for at hjælpe ham med at få styr på hans værelse.  

I er velkommen til at spørge ind til noget hvis der er noget i gerne vil vide mere om..

Hmm så bruger han nok ikke tremmeseng længere eller?

Vi har nemlig en ekstra tremmeseng der er malet sort..!! Der er desværre ingen madras i - men den koster ikke meget sådan en madras..!!

Men tremmesengen må han få bare han selv henter den og den står i Gimming..!!

Hmm...!! Prøver lige at ser hvad jeg ellers har..

Arhh jeg ELSKER at hjælpe andre

Anmeld

8. marts 2011

pussepige

benjamins'mor skriver:

Jeg bor i Bjerringbro ved Viborg.

Ja det var godt nok lige et stykke væk... Sjælden jeg komme den vej og gør jeg jo heller ikke når jeg skal over til fyn..

Anmeld

8. marts 2011

Benjamins'mor

pussepige skriver:

Ja det var godt nok lige et stykke væk... Sjælden jeg komme den vej og gør jeg jo heller ikke når jeg skal over til fyn..

Nej, nemlig.

Anmeld

8. marts 2011

Sara.

Jeg har lidt rigtig fint tapet, men ved ikke om du kommer forbi århus? sku egentlig på nors og lærkes vær. bag nors seng men tror måske det blir for meget der

Anmeld

8. marts 2011

pussepige

quar20 skriver:

Hmm så bruger han nok ikke tremmeseng længere eller?

Vi har nemlig en ekstra tremmeseng der er malet sort..!! Der er desværre ingen madras i - men den koster ikke meget sådan en madras..!!

Men tremmesengen må han få bare han selv henter den og den står i Gimming..!!

Hmm...!! Prøver lige at ser hvad jeg ellers har..

Arhh jeg ELSKER at hjælpe andre

Ved faktisk ikke om han sover i tremmeseng.. Det er sådan at da han boede sammen med moren og sønnen sov sønnen i deres seng da han ikke engang har et værelse ved sin mor. Hun bor nemlig kun i en 3 værelses lejlighed hun har soveværelset sammen med den lille og hendes store dreng på 13-14 år har det andet.. Så mit ? er sover en dreng/barn i tremmeseng når man er 2½ år?

Han kan ikke engang spørge moren da hun smækker på hvergang han prøver at ringe for at snakke med sin søn..

Anmeld

8. marts 2011

pussepige

benjamins'mor skriver:

Nej, nemlig.

Men hvis nu at han alligevel skal ud og kører feks den vej efter andre ting så gør det jo ikke så meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.