Alene og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

kiwifrugten

Jeg er gravid i uge 33 og er single, og det har jeg været i næsten 5 år nu Men jeg har det helt fint med at skulle være alene mor glæder mig helt ubeskriveligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

anja89

Hej.

Jeg er heller ikke alene længere, men det var jeg under næsten hele min gravilitet med min mindste datter.

Hendes far og jeg gik fra hinanden da jeg var 13 uger henne.     Graviliteten var planlagt men han valgte fra ikke så langt inde i den.

Så jeg var alene om graviliteten pluds jeg havde min datter på 2½ år fra tidligere forhold.

Det er hårdt men du skal nok klare den

Anmeld

10. marts 2011

Baby_girl2011

Er ret sikker på at du nok skal klare den.. Du har jo nogle fantatiske forældre og ikke mindst nogle gode venner.. 

Anmeld

10. marts 2011

mission

Jeg er i 19+3 

Jeg blev alene for godt en måned siden, da faren viste at han ikke var klar til dette ansvar. Har aldrig oplevet at en følelse kunne gøre så ondt. Det hjælper dog at læse herinde at de fleste af jer har fundet lykken igen. Måske kunne jeg være så heldig at faren vågnede op når drengen kommer til verden, men på baggrund af flere skuffelser, tør jeg intet håbe.

Håber alt kommer til at gå godt for dig. Al held og lykke

Anmeld

10. marts 2011

mizzblondie

er os single og gravid men jeg klare det er jeg sikker på når det er 

Anmeld

12. marts 2011

Lisbeth85

Jeg blev forladt i 7. måned, da min eks ikke var helt enig med sig selv om, at dette var det rigtige for os alligevel. Var såååå ked af det, og følte jeg ingen fremtid havde uden ham.

I dag ses vi engang imellem hos mig, så han kan være med sin søn, og jeg har fundet en skøn ny kæreste, som har været i mit liv siden min søn var ca. 1 måned ganmmel. Havde slet ikke troet, at jeg ville finde en ny så hurtigt, men det kan ske

Du skal nok klare den

Anmeld

14. marts 2011

Babyskruk

Hej alle sammen

Hvor er det rart at høre, at I allesammen har klaret det så godt.  Så er der også håb for mig

Jeg er ved at affinde mig med tanken om, at jeg skal være alenemor, selvom faren gerne vil være med til det hele. Men han skal ikke være min igen, i hvert fald ikke lige nu..

Jeg så den anden fyr i weekenden. Og oooohhh my god hvor er han skøn

I må ha en dejlig dag, tøser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.