Alene og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.845 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Babyskruk

Hej alle skønne mennesker

Jeg er lige blevet alene.  Det var en fælles beslutning mellem faren og jeg, men det er FANDME det værste, jeg nogensinde har prøvet.

Jeg er i dag 21+2, og lille-bebsen sparker på livet løs...

Er der andre herinde, der er gravide og singler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

katja26

jeg var 18 uger henne ca da jeg gik fra faren og min søn er idag 9 uger og jeg har fundet en ny kæreste som bare er guld værd... det hårdt men du skal nok komme igennem det

Anmeld

8. marts 2011

Alberts/

jeg er ikke gravid mere,, men var alene i min gravidtet og er stadig alene,

og har det sørme super godt nu(; det er hårdt i starten, men man kal nok komme igennem det og komme på den anden side hvor det hele bliver meget nemmere når man har ro på og ved at have styr på alle tingene(:

Anmeld

8. marts 2011

Fru Nielsen

Er ikke single længere... Men jeg var det da jeg ventede min første søn. Faren skred da han fik afvide han sku være far, så jeg var alene hele graviditeten igennem.... Skriv endelig hvis du har brug for en snak omkring alle de ting der flyver igennem dit hovede....

Kan love dig en ting!! Selvom det hele er skide hårdt lige nu, så skal det nok gå.....

Anmeld

8. marts 2011

Babyskruk

Åh hvor er I søde til at svare hurtigt.

Jeg var på arbejde i går men har taget en fridag i dag. Mine øjne var så røde, at jeg ikke ville kunne holde mine møder og derved arbejde optimalt.

Her har jeg faktisk lidt kontakt til en gammel flamme, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal se ham.

Han er skøn og tænker konstant på ham - men er det nogen god ide lige nu?

Det skal lige siges, at han delvist er grunden til vores brud, men at der var mange andre ting, som slet ikke fungerede..

Anmeld

8. marts 2011

CiSo

Jeg er ikke længere med var også alene i min graviditet..  Min kæreste og jeg besluttede at gå hver til sit da vi ikke følte det fungerede. Men da vores fælles søn kom til verden blev vi igen forelskede og har været sammen siden. 

Du kan bare skrive, hvis du har brug for at snakke.

Anmeld

8. marts 2011

Babyskruk

Det er nemlig også det, jeg tænker - måske er der en chance for, at vi finder forelskelsen igen, når den lille kommer til verden. Det ville jo være det dejligste nogensinde

Anmeld

8. marts 2011

Pige2009

Babyskruk skriver:

Jeg er lige blevet alene.  Det var en fælles beslutning mellem faren og jeg, men det er FANDME det værste, jeg nogensinde har prøvet.

Jeg er godt nok ikke gravid, men er alene med Laura på 16 mdr. og har været det gennem hele forløbet

Anmeld

8. marts 2011

Aprilmor11

Babyskruk skriver:

Jeg er gravid i uge 33+3 i dag og jeg er også alene da faren ikke ville have noget med hans lille guldklump at gøre .. Så jeg har været alene hele graviditeten ..

Kram her fra

Anmeld

8. marts 2011

N&J

Jeg er også alene med min datter på 2 år, har været det fra starten, og det er super hårdt i starten, men det bliver nemmere, jeg syntes personligt det var hårdt det første år, halvanden, men jeg syntes at selvom det nogle dage kan være hårde, så nyder jeg min datter og at det kun er mig der bestemmer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.