Hjælp.. av... er ked af det
24år gammel
For 2 mdr siden, bar jeg emilie på skulderen på venstre arm, samtidig skulle jeg løfte en elkeddel Fyldt med vand i højre arm... MIN RYG KNÆKKEDE SAMMEN!!! jeg måtte ligge mig ned på gulvet, for ikke at tabe elkedel og emilie, jeg var GRÆDENDE af smerter og råbe på manden...
I 14 dage havde jeg så ondt jeg Intet kunne løfte.. Så var jeg til kiropraktor * han flyttede bare smerterne rundt i stedet for* og massøren ku ikke hjælpe, for når hun trykkede, følte jeg hun trykkede alt luften ud af mine lunger. Lægen kunne ikke hjælpe * han mente min ryg skulle trænes op* og fysioterapeuten holdte med lægen.
Nu 2 mdr efter, har jeg stadig ondt, jeg kan ikke løfte om natten eller om morgenen, hen af dagenen går det godt , men nogle dage har jeg Ikke ondt i ryggen, men i højre side ved ribbenen ( som om et ribben er tryggen ) og andre dage har jeg Ikke ondt der,men i ryggen i stedet for..
// Jeg Træner , men det har ikke hjulpen så meget som det burde, lægen mente jo det er musklerne som bare skal styrkes.
Jeg kan IKKE Hoppe.. og hvis jeg laver en forkert bevægelse, Ligge mig ned på maven f.eks, så kan jeg ik få luft i 2 sek. ( jeg holder vejret, pga smerte )
Hjælp. hva er der galt med mig
Anmeld