Åbenbart et fejlkøb-bytte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. marts 2011

Shibby

h_bernie skriver:

Nej det er rigtigt nok. Tænker ikke så meget over hvis piger leger lidt med biler, men man synes det er spøjst hvis drenge leger med dukker. Min søn han synes bare det er sjovt at tage tøjet af barbiedukkerne...

haha..Det var tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Shibby

Frem ^^

Anmeld

8. marts 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ha,ha,hvor er det bare sødtOg lidt sjovt,for da jeg sad og så De unge mødres drøm i sidste uge,undrede jeg mig lidt over hvorfor der stod en lyserød klapvogns-tingest.Men det ved jeg nu

Alexander har det lidt på samme måde...han er vild med Cars...bogen,billeder,tøj...men han er totalt ligeglad når vi sætte filmen på.Det er som om han slet ikke kan se at det er det samme.Børn er sgu mærkelige

Anmeld

10. marts 2011

Shibby

Hehe..Der er vidst mange der har undret sig,men jeg syntes drenge skal have samme odds som piger..Desuden er det et plus når her kommer venner der har døtre. Vi har jo noget til begge køn så det sgu nice nok

Anmeld

10. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Shibby skriver:

Hehe..Der er vidst mange der har undret sig,men jeg syntes drenge skal have samme odds som piger..Desuden er det et plus når her kommer venner der har døtre. Vi har jo noget til begge køn så det sgu nice nok

Jeg ser ikke noget galt i at drenge leger med pige ting. Men har arbejdet i børnehave, hvor (specielt fædre) kan faktisk blive harme over at se deres søn lege med dukker eller klæder sig ud. Og ja jeg vil ikke kommentere hvad deres kommentar er.

Jeg har desværre ikke noget at bytte med, og ved godt det ikke var det dit indlæg handlede om, ville bare sige det :-)

Og jeg kan da godt forstå Mikkel synes Ariel er sød  Håber du finder noget du kan bytte med, ellers prøv at sælg den på dba evt?

Anmeld

11. marts 2011

mamax3

Shibby skriver:

Hvad vil du allerhelst ha til Mikkel i stedet for...

Min datter er HELT VILD med Chuggington... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.