Åbenbart et fejlkøb-bytte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.524 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Shibby

Jeg købte den her dims til Mikkel i julegave. Toget er fra en serie på disney channel som han er hel vild med. Men toget har stået total uden for interesse siden han fik det! Man kan åbne toget og så er der plads til små tog indeni som man kan samle på.Et hit ved de fleste børn,bare ikke mikkel.

Jeg vil ikke sælge det. Jeg vil bytte det. Han er helt vild med ariel eller hvertfald noget havfrue relateret. Har du noget liggene du vil bytte med så sig til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Shibby skriver:

Jeg købte den her dims til Mikkel i julegave. Toget er fra en serie på disney channel som han er hel vild med. Men toget har stået total uden for interesse siden han fik det! Man kan åbne toget og så er der plads til små tog indeni som man kan samle på.Et hit ved de fleste børn,bare ikke mikkel.

Jeg vil ikke sælge det. Jeg vil bytte det. Han er helt vild med ariel eller hvertfald noget havfrue relateret. Har du noget liggene du vil bytte med så sig til

er det chuggington?

Anmeld

8. marts 2011

Shibby

Ja det er det den hedder

Anmeld

8. marts 2011

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

er det chuggington?

ja da det er chuggington.. Den er sååå sød.. Isaac har den samme bare med thomas tog, men den her er da så sød..

Anmeld

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

ja da det er chuggington.. Den er sååå sød.. Isaac har den samme bare med thomas tog, men den her er da så sød..

uh Nikoline elsker Thomas tog og chuggington

Anmeld

8. marts 2011

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

uh Nikoline elsker Thomas tog og chuggington

jaaa også isaac helt fantastisk... Hvis han ikke havde thomas tog så skulle han da ha denne..

Anmeld

8. marts 2011

Shibby

Det gør de fleste børn. Mikke kan åbenbart kun lide at se dem på tv for den her dims har ingen interesse overhovedet. Men Ariel..Hun er et hit. Både i dukke og på film  Desuden elsker han lyserød og katy perry..he..Ja I know..Men whatever. Er det det han vil have så er det da det han får! Jeg håber på en havfrue i bytte

Anmeld

8. marts 2011

h_bernie

Shibby skriver:

Det gør de fleste børn. Mikke kan åbenbart kun lide at se dem på tv for den her dims har ingen interesse overhovedet. Men Ariel..Hun er et hit. Både i dukke og på film  Desuden elsker han lyserød og katy perry..he..Ja I know..Men whatever. Er det det han vil have så er det da det han får! Jeg håber på en havfrue i bytte

ha ha hvor sjovt. Ja man skulle jo tro toget ville være et hit og ikke Ariel Synes også den er ret sød. August elsker alt med tog.

Anmeld

8. marts 2011

Shibby

h_bernie skriver:

ha ha hvor sjovt. Ja man skulle jo tro toget ville være et hit og ikke Ariel Synes også den er ret sød. August elsker alt med tog.

Tja.. Vi ejer også baby born og dukkevogn,dukkehus og en prinsessebog med klaver så han kan lære at spille klaver på en sjov måde

Tror det er lige så "sjovt" som når en pige vil lege med biler eller se turtles. Det er bare ikk så accepeteret at drenge vælger anderledes.. Men hevrtfald,- ariel efterlyses i bytte med toget!

Anmeld

8. marts 2011

h_bernie

Shibby skriver:

Tja.. Vi ejer også baby born og dukkevogn,dukkehus og en prinsessebog med klaver så han kan lære at spille klaver på en sjov måde

Tror det er lige så "sjovt" som når en pige vil lege med biler eller se turtles. Det er bare ikk så accepeteret at drenge vælger anderledes.. Men hevrtfald,- ariel efterlyses i bytte med toget!

Nej det er rigtigt nok. Tænker ikke så meget over hvis piger leger lidt med biler, men man synes det er spøjst hvis drenge leger med dukker. Min søn han synes bare det er sjovt at tage tøjet af barbiedukkerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.