Lidt i vildrede brug for råd - børnehavevalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

eventyreren

Hej,

Jeg så lige denne tråd ligge på Google...

Længe siden den er debatteret, men jeg håber du kan besvare denne alligevel.

Vi er netop flyttet til Tilst og har en datter på 2,5 år og en ny på vej - lige om lidt - en uge til termin...

Er det stadig Snurretoppen og Søhøjen, du vil anbefale?

Mvh. Janni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Ninna_86

ved godt indlæget er lidt gammlet man svar lige...

Æsken er bare en fantastisk sted, der er super hyggeligt og overskueligt. og kan VIRKLIGT mærke de holder af mit barn, og han snakker tit om dem og fortæller hvor fedt et sted det er

kan ikke drømme mig til et beder sted. de vokse fjoller griner og smiler altid og NEJ det er ikke æsken der har haft svamp.

kan KUN anbefale Æsken af hele mit hjerte

Anmeld

2. november 2013

LinLin

Vi flyttede fra Tilst for to år siden... Min søn var glad for at gå i snurretoppen og det var søde voksne, men efter vi flyttede til ny institution i en anden del af Aarhus fik de og jeg øje på nogle ting som de helt klart burde have opdaget og sat ind på i tilst! Men der var nok nogle andre børn der fyldte mere end David gjorde

Jeg har været på besøg i æsken og søhøjen og det var begge steder gode førstehåndsindtryk

Anmeld

2. november 2013

LinLin

eventyreren skriver:

Hej,

Jeg så lige denne tråd ligge på Google...

Længe siden den er debatteret, men jeg håber du kan besvare denne alligevel.

Vi er netop flyttet til Tilst og har en datter på 2,5 år og en ny på vej - lige om lidt - en uge til termin...

Er det stadig Snurretoppen og Søhøjen, du vil anbefale?

Mvh. Janni

Eneste no go er det blå hus! Der gik en fra min mødregruppes ældste barn og det var helt af H til!! Han blev flyttet til Æsken

Anmeld

2. november 2013

Ninna_86

LinLin skriver:

Eneste no go er det blå hus! Der gik en fra min mødregruppes ældste barn og det var helt af H til!! Han blev flyttet til Æsken

uuu ik godt at høre.... hvorden går det så med ham i æsken

Anmeld

2. november 2013

Mumto3

h_bernie skriver:

Vi flyttede lidt udenfor Århus i december måned og måtte derfor lave om i vores valg af børnehaver. Vi havde ellers valgt nogle rigtig gode nogen og fik faktisk også tilbudt en rigtig god børnehave, som vi måtte takke nej til, pga. flytning.

For en måneds tid siden var jeg så ude og se på institutioner her hvor vi bor. Så en som jeg var ret vild med og en som jeg var mindre begejstret for. Synes det hele var for styrende - børn skal have lov til at lege også lidt vildt af og til, bare min mening.

Vælger så selvfølgelig at søge den, jeg synes virkede bedst. Her til morgen har vi så modtaget brev om, at August er tilbudt plads i en del af den børnehave (der ligger to op af hinanden som deler legeplads, køkkendame osv.) som jeg ikke var så vild med.

Har en helt forkert mavefornemmelse, men jeg har jo egentlig ikke set den, vi får tilbudt, men de har samme principper. Jeg har jo mulighed for at holde August hjemme pga. barsel, men det vil han være træt af - og det vil jeg egentlig også selv. Så nu ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre

Jeg har kun oplevet at mavefornemmelse holdt stik, både hos mig selv og hos veninder. så den ville jeg lytte til!

Anmeld

3. november 2013

LinLin

Ninna_86 skriver:

uuu ik godt at høre.... hvorden går det så med ham i æsken

Det går rigtigt godt for ham og lillebroderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.