Vi flyttede lidt udenfor Århus i december måned og måtte derfor lave om i vores valg af børnehaver. Vi havde ellers valgt nogle rigtig gode nogen og fik faktisk også tilbudt en rigtig god børnehave, som vi måtte takke nej til, pga. flytning.
For en måneds tid siden var jeg så ude og se på institutioner her hvor vi bor. Så en som jeg var ret vild med og en som jeg var mindre begejstret for. Synes det hele var for styrende - børn skal have lov til at lege også lidt vildt af og til, bare min mening.
Vælger så selvfølgelig at søge den, jeg synes virkede bedst. Her til morgen har vi så modtaget brev om, at August er tilbudt plads i en del af den børnehave (der ligger to op af hinanden som deler legeplads, køkkendame osv.) som jeg ikke var så vild med.
Har en helt forkert mavefornemmelse, men jeg har jo egentlig ikke set den, vi får tilbudt, men de har samme principper. Jeg har jo mulighed for at holde August hjemme pga. barsel, men det vil han være træt af - og det vil jeg egentlig også selv. Så nu ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre
Anmeld