nogen der har forstand på tungepiercinger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.753 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

twiggi

jeg har haft min tungepiercing i 2½ år nu, og det kuglen nedenunder tungen der gør så ondt, den har ligsom gravet et hul op i tungen hvor kuglen sætter sig fast, utallige gange i løbet af dagen. det gør så ondt at trykke den ud ved hjælp at trykke den ned på den øverste kugle med tænderne..

Nogen der har mere en normalt forstand på tungepiercinger?

ellers må jeg kontakte stedet der lavede den.. 

- det er kommet inden for det sidste års tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

MorTilMalene

det gjorde min ogs.. så måtte pille den ud.. der kan nemlig gå betændelse i det...

Anmeld

8. marts 2011

twiggi

MorTilMalene skriver:

det gjorde min ogs.. så måtte pille den ud.. der kan nemlig gå betændelse i det...

æv, det er bare det jeg mindst  lyst til

Anmeld

8. marts 2011

MissGeoh

Min fejler ikke noget og jeg har haft den i omkring 5 år eller sådan noget..

Men kontakt ham som lavede den, men tror nu ikke han kan gøre så meget, andet end at råde dig til at tage den ud.

Pas på med betændelse..

Anmeld

8. marts 2011

kiwifrugten

Hejza

Er det kun under din graviditet den har gjort det? Kan se du er jo langt henne så tænker om det er efter du blev gravid den begyndte på det eller allerede inden?

For går ikke ud fra det er fordi din stav er for kort.

Men under graviditeten kan din tunge godt hæve. jeg har også haft problemer med min under min graviditet men det er gået væk igen nu.

Anmeld

8. marts 2011

CHD

Oplevede det samme med min, og købte en der var en smule længere. Inden for kort tid var fordybningen, der var blevet lavet i tungen af piercingen helet, og det gik rigtig fint med den lidt længere model.

Anmeld

8. marts 2011

Sees

NinaSophia skriver:

jeg har haft min tungepiercing i 2½ år nu, og det kuglen nedenunder tungen der gør så ondt, den har ligsom gravet et hul op i tungen hvor kuglen sætter sig fast, utallige gange i løbet af dagen. det gør så ondt at trykke den ud ved hjælp at trykke den ned på den øverste kugle med tænderne..

Hej søde.

Det gjorde min tungepiering også - Rigtig irriterende.
Jeg gjorde det at jeg tog piercingen ud i en uges tid, så jeg lod hullet hele lidt, og så satte jeg derefter en større kugle i, nederst på staven, så den ikke længere kunne "smutte op".
Idag har jeg INGEN problemer med det.

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Da jeg var gravid med Idun ændrede min krop sig og gjorde at jeg fik problemer med nogen af mine piercinger.
Dem i ørerne måtte jeg tage helt ud. Det har jeg aldrig kunne få i, igen.
Den i tungen fik jeg også problemer med og måtte tage den ud i timer og sætte den i, igen... Den overlevede graviditeten, og jeg har den stadig. Har haft den i 15 år nu.
Men ikke alle piercinger overlevede. MEd Frigg fik jeg ikke samme problemer. Men jeg tror det er noget hormonelt.
Du kan evt. købe en længere stav og evt titanium, for ikke at skabe større problemer.

Anmeld

8. marts 2011

Sabina92

NinaSophia skriver:

det erhelt normalt at den ring komm rundt om kuglen, mn hvis det gør ondt skal du vel bare have en længere stav..

Anmeld

8. marts 2011

Nanastep

NinaSophia skriver:

jeg har ogå tunge piercing, og jeg har også prøvet det du beskriver der, jeg tog den ud i 1dag også gjorde jeg den godt ren, også tog jeg tandpasta på under tungen så godt man nu kunne et par gangen om dagen, og tog så piercingen i igen dagen efter , og har ikke haft det siden hehe

for at du ikke skal undvære din tungepiercing mere end 1dag hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.