Jontes nye værelse - billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Dittemor26

ihhhh hvor er det fint - dejligt med lidt inspiration. Er også lidt nysgerrig mht de der stickers på vinduet, hvor har du købt dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Rosa

Eva. skriver:

Åhh...Ja, sådan er det bare altid...jeg har jo stadig kasser både ude og inde...og oveni rod fra fødselsdag i går og en eksmanens opgave til i morgen..to børn der reagerer på pollen...hmm..er det ikke bare vores lod som forældre...eller ikke BARE men altså, det er sådan det er.

Det jeg kan se af jeres lejlighed på de billeder ser i hvert fald super lækkert ud og en dejlig store teresse eller?

Stooor lækker sydvendt tagterrasse som vi bare nyder - du kan se den i den billedtråd jeg lavede i går med Jonte 10 mdr  Og der følger mere billedspam af lejligheden når jeg får tid 

Uha ja, pollen - Svenskefanden render også rundt og nyser og snøfter hele tiden  Stakkels dine unger... Som om den sædvanlige forårsforkølelse ikker nok!?

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Rosa skriver:

Stooor lækker sydvendt tagterrasse som vi bare nyder - du kan se den i den billedtråd jeg lavede i går med Jonte 10 mdr  Og der følger mere billedspam af lejligheden når jeg får tid 

Uha ja, pollen - Svenskefanden render også rundt og nyser og snøfter hele tiden  Stakkels dine unger... Som om den sædvanlige forårsforkølelse ikker nok!?

Må lige ind og lure...det lyder lækkert...det bedste af to verdener..jeg HADER at orden have, så ville elske jeg bare have en terrasse...

Ja, det er virkelig træls med det allergi..Konrad sad i morges og kikkede i en bog om kroppen...så sagde han at han var ved at lede efter "hvorfor det svir i mine unge,..." det er virkelig synd og jo slet ikke muligt med hensyn i bh..

Hvordan går det med Jontes øjne..? og bare han ikke har arvet farmands allergi..

Anmeld

8. marts 2011

blomst84

Rosa skriver:

Ja det er så - jeg har fantisk fundet det smidt på gaden - da jeg havde gået forbi det flere gange på et par dage tog jeg det simpelthen med hjem 

uh kan godt forstå  de koster jo en halv bondegård, sådan et tæppe har selv kig på et i lilla  

Anmeld

8. marts 2011

JCS

Rosa skriver:

Jontes værelse havde absolut førsteprioritet ved flytningen, og jeg er simpelthen så stolt og glad, og selvom jeg stadig mangler nogle små ting og endnu ikke har lavet en rigtig præmiefotografering så får I lige en omgang spam! 

Knus fra

Rosa

Nøøj, hvor er der hyggeligt og troldeagtigt

Jeg må lige spørge hvor du bor, synes nemlig at kende jeres udsigt - kan bare ikke placere den?!

Anmeld

8. marts 2011

Lillefe

Rosa skriver:

Jontes værelse havde absolut førsteprioritet ved flytningen, og jeg er simpelthen så stolt og glad, og selvom jeg stadig mangler nogle små ting og endnu ikke har lavet en rigtig præmiefotografering så får I lige en omgang spam! 

Knus fra

Rosa

Næ Hvor er det fint! Er også igang med Nilan's værelse.. glæder mig til det er færdigt..

Anmeld

8. marts 2011

Rosa

JCS skriver:

Nøøj, hvor er der hyggeligt og troldeagtigt

Jeg må lige spørge hvor du bor, synes nemlig at kende jeres udsigt - kan bare ikke placere den?!

På strøget i Århus 

Anmeld

8. marts 2011

LRJ

hvor er den lille hylde ting du har over kommoden købt ??

Anmeld

8. marts 2011

Rosa

Lone H. skriver:

hvor er den lille hylde ting du har over kommoden købt ??

Den er fra Ikea 

Anmeld

8. marts 2011

Rosa

Dittemor26 skriver:

ihhhh hvor er det fint - dejligt med lidt inspiration. Er også lidt nysgerrig mht de der stickers på vinduet, hvor har du købt dem??

Jeg mener det var på Lirumlarumleg.dk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.