Jontes nye værelse - billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

4xGreve

nice og sikke noget fedt væg pynt og nogle fede lamper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Aves.

Ihh...hvor er det bare super hyggeligt... er I glade for jeres nye lejlighed..

Anmeld

8. marts 2011

lhn89

Hvor er det fint og hyggeligt! 

Anmeld

8. marts 2011

DK

Jamen igen: Det er jo bare sååå lækkert! Og endnu flottere i virkeligheden! Jeg er så misundelig på dine wallstickers og vil også ha'! Men Mikkel er jo "allergisk" over for enhver form for klistermærker (deriblandt plastre, tape osv)

Men smukt og dejligt er det og glæder mig til ordenligt at få set det hele igen i morgen!

Knus og kram og dejlig dag og god bedring til halsen!

Anmeld

8. marts 2011

Rosa

blomst84 skriver:

Hvor er det flot  er det et Mary tæppe du har på din stol? det grønne?

Ja det er så - jeg har fantisk fundet det smidt på gaden - da jeg havde gået forbi det flere gange på et par dage tog jeg det simpelthen med hjem 

Anmeld

8. marts 2011

Rosa

Eva. skriver:

Ihh...hvor er det bare super hyggeligt... er I glade for jeres nye lejlighed..

Vi er rigtig glade for den, men der står stadig de sædvanlige flyttekasser rundt i krogene som man ikke ved hvad man skal gøre af  Og med øjenbetændelse og diverse anden dårligdom kommer vi vidst ikke videre før i weekenden... 

Anmeld

8. marts 2011

ulleby

Rigtig fint værelse Super kreativt

Anmeld

8. marts 2011

Rosa

DK skriver:

Jamen igen: Det er jo bare sååå lækkert! Og endnu flottere i virkeligheden! Jeg er så misundelig på dine wallstickers og vil også ha'! Men Mikkel er jo "allergisk" over for enhver form for klistermærker (deriblandt plastre, tape osv)

Men smukt og dejligt er det og glæder mig til ordenligt at få set det hele igen i morgen!

Knus og kram og dejlig dag og god bedring til halsen!

Haha, er det rigtigt? Det anede jeg ikke  Ja, det er blevet ret fint, synes jeg. Meget unisex, som en af pigerne har bemærket - men hvad pokker - det er et BØRNEværelse, så må der gerne være en masse farver 

Anmeld

8. marts 2011

Rosa

ulleby skriver:

Rigtig fint værelse Super kreativt

Takker 

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Rosa skriver:

Vi er rigtig glade for den, men der står stadig de sædvanlige flyttekasser rundt i krogene som man ikke ved hvad man skal gøre af  Og med øjenbetændelse og diverse anden dårligdom kommer vi vidst ikke videre før i weekenden... 

Åhh...Ja, sådan er det bare altid...jeg har jo stadig kasser både ude og inde...og oveni rod fra fødselsdag i går og en eksmanens opgave til i morgen..to børn der reagerer på pollen...hmm..er det ikke bare vores lod som forældre...eller ikke BARE men altså, det er sådan det er.

Det jeg kan se af jeres lejlighed på de billeder ser i hvert fald super lækkert ud og en dejlig store teresse eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.