Billedspam af Jonte 10 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Becks

Rosa skriver:

Tusind tak søde Becky 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Skouboe

Rosa skriver:

Jow da  Hvaffååår? 

Min mands onkel har et sommerhus i Rønde, og vi overvejer at spørge om vi kan låne det en forlænget weekend, her før jeg skal starte på arbejde igen 1. maj.

Jeg tænkte på om du har nogle gode ideer til hvad man kan foretage sig i Århus og omegn med med 2 årig og en 8 mdr. baby?

Anmeld

7. marts 2011

Rosa

Skouboe skriver:

Min mands onkel har et sommerhus i Rønde, og vi overvejer at spørge om vi kan låne det en forlænget weekend, her før jeg skal starte på arbejde igen 1. maj.

Jeg tænkte på om du har nogle gode ideer til hvad man kan foretage sig i Århus og omegn med med 2 årig og en 8 mdr. baby?

Man kunne f.eks. komme på besøg hos mig?  Ellers er der jo barselscafeerne i Frederiksgade og en MASSE shopping... Og Aros og Tivoli Friheden 

Anmeld

7. marts 2011

Frøken J.

Han er bare dejlig! Synes han har et meget voksent og intelligent blik i øjnene, men selvfølgelig har han det med så kloge forældre! 

Anmeld

7. marts 2011

Rosa

Secrets skriver:

Han er bare dejlig! Synes han har et meget voksent og intelligent blik i øjnene, men selvfølgelig har han det med så kloge forældre! 

Awwww  Men han ER et meget klogt barn - med humor selvfølgelig 

Anmeld

7. marts 2011

Frøken J.

Rosa skriver:

Awwww  Men han ER et meget klogt barn - med humor selvfølgelig 

Vigtig kombi 

Anmeld

7. marts 2011

Skouboe

Rosa skriver:

Man kunne f.eks. komme på besøg hos mig?  Ellers er der jo barselscafeerne i Frederiksgade og en MASSE shopping... Og Aros og Tivoli Friheden 

Jeg kommer gerne på besøg, og slæber hele familien med... forudsat at vi kan få lov til at låne sommerhuset. Han bor der i måneder ad gangen, så det er lige med at finde et tidspunkt, hvor han ikke er der.

Shopping med 2 unger lyder ikke heeeelt så sjovt som jeg husker det fra før jeg fik børn... Men friheden lyder klart som et hit.

Jeg ville gerne på Aros, men jeg er ikke sikker på at ungerne ville få så meget ud af det... Freja har krudt i bagdelen og mener helt klart at der skal ske noget hele tiden!

Anmeld

7. marts 2011

Rosa

Skouboe skriver:

Jeg kommer gerne på besøg, og slæber hele familien med... forudsat at vi kan få lov til at låne sommerhuset. Han bor der i måneder ad gangen, så det er lige med at finde et tidspunkt, hvor han ikke er der.

Shopping med 2 unger lyder ikke heeeelt så sjovt som jeg husker det fra før jeg fik børn... Men friheden lyder klart som et hit.

Jeg ville gerne på Aros, men jeg er ikke sikker på at ungerne ville få så meget ud af det... Freja har krudt i bagdelen og mener helt klart at der skal ske noget hele tiden!

Ej, OK - det kan jeg godt se - men så sats på sommeren og tag i Friheden, det er sååå hyggeligt! Og så giver jeg en sodavand på terassen hvis I kigger forbi 

Anmeld

8. marts 2011

Rosa

Godmorgen 

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Dejlige billeder af en dejlig dreng...er simpelthen så vild med de to billeder hvor han griner i sin højstol og så de billeder fra tagterassen

Snot og øjenbetændelse er bare det værste...ØV!

Godt I er ved at være ovenpå igen - det fortjener I sgu´!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.