Billedspam af Jonte 10 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Rosa

Jah, nu har jeg endelig pakket kamerakablet op af en flyttekasse, og fået smidt (400!!!) billeder over. De er fra siden starten af februar, så dette er tredie billedspamtråd fra mig i aften og der kommer nok en til med billeder fra Jontes nye værelse - please, bær over!!! Jeg er gået FULDSTÆNDIG AMOK med billeder denne gang!!!

Her får I lige lidt af min dejlige dejlige dreng som på en måned er startet i vuggestue, blevet kaldt det tryggeste barn pædagogerne havde haft i opstart nogensinde, er flyttet, fået eget værelse, har haft øjenbetændelse og overlevet både den og stressede, syge forældre! 

Han er så dejlig, og vi synes selv at vi er de sejeste babymakers i verden! 

Kh

Rosa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Skouboe

Skønne unge...

og tillykke med flytningen, opstarten i vuggestuen, hvad der KUN kan være en mirakuløs helbredelse for øjenbetændelse baseret på de før billeder i denne tråd...

og totalt fedt billede der hvor han kravler uden for vinduet helt alene... (nu kan man jo ikke se at mor gemmer sig bag kameraet).

Anmeld

7. marts 2011

Maria.

Årh lille pus!! Det er så irriterende med øb! Øv! Men dejlig ser han ud! Glæder mig til billedspam af hans værelse (og den nye lejlighed?? )!

Anmeld

7. marts 2011

Rosa

Skouboe skriver:

Skønne unge...

og tillykke med flytningen, opstarten i vuggestuen, hvad der KUN kan være en mirakuløs helbredelse for øjenbetændelse baseret på de før billeder i denne tråd...

og totalt fedt billede der hvor han kravler uden for vinduet helt alene... (nu kan man jo ikke se at mor gemmer sig bag kameraet).

Både mor, tante og legekammerat Sylvester sad og kigegde på mens den lille prins tog terrænet for øje.  Og som den lille fars dreng han er, så fandt han lynhurtigt Pappas kontorvindue og satte direkte kurs  Ja, han var hårdt ramt med det stads, det går på omgang i vuggeren - men en uge, så var det ovre... 

Anmeld

7. marts 2011

Rosa

Maria. skriver:

Årh lille pus!! Det er så irriterende med øb! Øv! Men dejlig ser han ud! Glæder mig til billedspam af hans værelse (og den nye lejlighed?? )!

Indtil videre bliver det kun hans værelse, men der kommer masser af lejligheden når vi er færdige - I promise 

Anmeld

7. marts 2011

Skouboe

Rosa skriver:

Både mor, tante og legekammerat Sylvester sad og kigegde på mens den lille prins tog terrænet for øje.  Og som den lille fars dreng han er, så fandt han lynhurtigt Pappas kontorvindue og satte direkte kurs  Ja, han var hårdt ramt med det stads, det går på omgang i vuggeren - men en uge, så var det ovre... 

Du bor i Århus, gør du ikke?

Anmeld

7. marts 2011

Becks

Altså her jo verdens lækreste dreng

Tillykke med det hele, pånær hans øb

Anmeld

7. marts 2011

Maria.

Rosa skriver:

Indtil videre bliver det kun hans værelse, men der kommer masser af lejligheden når vi er færdige - I promise 

Yaii!! Jeg glæder mig alligevel!

Anmeld

7. marts 2011

Rosa

Tutter skriver:

Altså her jo verdens lækreste dreng

Tillykke med det hele, pånær hans øb

Tusind tak søde Becky 

Anmeld

7. marts 2011

Rosa

Skouboe skriver:

Du bor i Århus, gør du ikke?

Jow da  Hvaffååår? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.