Vis maven frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

uha, så vil jeg da også lige være med!

jeg har ikke taget særlig mange billeder af min mave, og  det er trods det at det er min første graviditet 

det her billede tog jeg igår, og er ganske overrasket over at det er min mave det der! kan huske at i starten af graviditeten troede jeg aldrig der ville komme mave! men det er jeg ikke længere bange for 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

MyLove E

Jeg har slet ikke fået taget nogen endnu. Har prøvet selv men er bare så dårlig til at ta billeder af mig selv. Og vi glemmer det hver dag. Men jeg vil gerne ha taget nogen. Håber ikke det bliver sådan også når baby kommer at vi ikke får taget nogen billeder. Men det tror jeg nu heller ikke

Men vil prøve at se om vi ikke kan få taget nogen i dag :-)

Anmeld

8. marts 2011

otlitrom

Her kan jeg også være med

Det i undertøj er inden jeg blev gravid. Vi har været i behandling, og jeg valgte at tage et billede den morgen jeg startede med at stikke mig med ægstimulerende hormon. Så ville jeg altid have et før billede.

Vi har forsøgt at tage billeder hver uge, og tror kun at vi har glemt 1.... Vil spare jer for dem allesammen, men her er 3

Billedet i den stribede kjole er fra 20+0 og det sidste billede er fra 24+3 og det sidste nye. Ser vist en anelse træt ud

Kitty, 25+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.