Stine Raaholt skriver:
Hej Kristine... det kan jeg sagtens følge... jeg mener bestemt ikke du skal føle dig som en dårlig mor. Jeg mener bestemt ikke at alle graviditeter er ens og kan fylde lige meget... det er da naturligt...
Mine børn er så søde ved maven og siger godnat og godmorgen til baby. Så jeg vil rigtig gerne have, hvis vi kan fange et par billeder af mine børn der kysser maven eller lingnende, for det er jo det der er det særlige ved denne graviditet... at min lille nye pige har os forældre + 2 dejlige søskende som også glæder sig til at få hende ud i verden... Så det kan jo ikke være det samme hver gang...
S
Hej Stine,
Jeg føler mig nu hellere ikke sådan helt alvorligt som en dårlig mor. Jeg har jo 2 børn, som (for det meste) er rigtig glade for mig
. Og de passer også rigtig godt på lillebror inde i maven, og kysser og krammer den. Det er vildt sødt og varmer dejligt om hjertet. Men jeg har godt nok ikke være så obs på alting omkring denne graviditet, som med de 2 andre
. Men ved også at det er ganske normalt.
Nu har vi gået og ryddet ud, og gjort klar til lillebror kommer. Og bagerst i skabet finder man så Emils (barn nr. 2) babybog, som jeg skulle ha' lavet. Josefinas (barn nr. 1) bog er super flot og udfyldt, ned til mindste detalje. Emils bog har kun nogle billeder i, og det er det. Det er sgu da syndt for dem som kommer efter nr. 1, at de ikke også får den samme opmærksomhed
.
Men når det er sagt, så er det jo bare sådan. Og jeg ved også godt at Emil ikke bliver øksemorder eller andet slemt, fordi han ikke fik sin babybog lavet færdig
.
Mvh Kristine
Anmeld