Vis maven frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Stine Raaholt

Hej med jer...

har I nogle mavebilleder I vil vise frem??

jeg har fået taget uhyggeligt få... det er virkelig typisk tredje gang...

men her er et par stykker

uge 20+5 og 26+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

_-Kathrine-_

Sikke en fin mave

Har taget billeder siden uge 17, og det er jeg faktisk glad for vi gjorde, for jeg blev ved med at brokke mig over at man ikke kunne se det

Billede 1 : 22+0

Billede 2: 34+1

Så lidt sker der da

Kathrine

Anmeld

8. marts 2011

Stine Raaholt

ja, det kan tage lang tid, før den tager form... specielt første gang men nu har du da i hvert fald en fin gravid mave...

var gode til at tage billeder, hver uge første gang, næsten hver uge 2. gang... og så denne gang... uuups!!!  glemmer det simpelthen...

S

Anmeld

8. marts 2011

Jose og emils mor

Ej, hvor føler jeg mig bare som en "dårlig" mor, når jeg læser det her. Jeg har ikke fået taget et eneste billede af maven. Denne graviditet er 3. gang, og der er bare så mange andre ting som fylder mit hoved. Faktisk ser jeg bare at selve graviditeten er lidt forstyrrende på mit ellers hektiske liv, så det kan være at det er derfor at jeg ikke tager billeder. 1. og 2. gang var det hyggeligere, og jeg syntes at de 9. mdr. var dejlige. Nu vil jeg bare frem til 3. maj, så det vi har "lavet" kan være en del af familien i fysisk forstand

Mvh Kristine

Anmeld

8. marts 2011

Stine Raaholt

Hej Kristine... det kan jeg sagtens følge... jeg mener bestemt ikke du skal føle dig som en dårlig mor. Jeg mener bestemt ikke at alle graviditeter er ens og kan fylde lige meget... det er da naturligt...

Mine børn er så søde ved maven og siger godnat og godmorgen til baby. Så jeg vil rigtig gerne have, hvis vi kan fange et par billeder af mine børn der kysser maven eller lingnende, for det er jo det der er det særlige ved denne graviditet... at min lille nye pige har os forældre + 2 dejlige søskende som også glæder sig til at få hende ud i verden... Så det kan jo ikke være det samme hver gang...

S

Anmeld

8. marts 2011

marijke85

mave uge13  

Anmeld

8. marts 2011

marijke85

nå så fik jeg ikke teksten med!!

vi har taget billede siden jeg var i uge 9, så det er lidt sjovt og se tilbage på, når men er i uge 35+!

har sat nogen billede på fra uge 13,21,23,28,35!! de er ikke alle lige go, men kæreste glemmer og siger når han tager dem, og det er så også til og se på nogen billeder

Anmeld

8. marts 2011

Jose og emils mor

Stine Raaholt skriver:

Hej Kristine... det kan jeg sagtens følge... jeg mener bestemt ikke du skal føle dig som en dårlig mor. Jeg mener bestemt ikke at alle graviditeter er ens og kan fylde lige meget... det er da naturligt...

Mine børn er så søde ved maven og siger godnat og godmorgen til baby. Så jeg vil rigtig gerne have, hvis vi kan fange et par billeder af mine børn der kysser maven eller lingnende, for det er jo det der er det særlige ved denne graviditet... at min lille nye pige har os forældre + 2 dejlige søskende som også glæder sig til at få hende ud i verden... Så det kan jo ikke være det samme hver gang...

S

Hej Stine,

Jeg føler mig nu hellere ikke sådan helt alvorligt som en dårlig mor. Jeg har jo 2 børn, som (for det meste) er rigtig glade for mig. Og de passer også rigtig godt på lillebror inde i maven, og kysser og krammer den. Det er vildt sødt og varmer dejligt om hjertet. Men jeg har godt nok ikke være så obs på alting omkring denne graviditet, som med de 2 andre. Men ved også at det er ganske normalt.

Nu har vi gået og ryddet ud, og gjort klar til lillebror kommer. Og bagerst i skabet finder man så Emils (barn nr. 2) babybog, som jeg skulle ha' lavet. Josefinas (barn nr. 1) bog er super flot og udfyldt, ned til mindste detalje. Emils bog har kun nogle billeder i, og det er det. Det er sgu da syndt for dem som kommer efter nr. 1, at de ikke også får den samme opmærksomhed.

Men når det er sagt, så er det jo bare sådan. Og jeg ved også godt at Emil ikke bliver øksemorder eller andet slemt, fordi han ikke fik sin babybog lavet færdig.

Mvh Kristine

Anmeld

8. marts 2011

Stine Raaholt

Jose og emils mor skriver:

Hej Stine,

Jeg føler mig nu hellere ikke sådan helt alvorligt som en dårlig mor. Jeg har jo 2 børn, som (for det meste) er rigtig glade for mig. Og de passer også rigtig godt på lillebror inde i maven, og kysser og krammer den. Det er vildt sødt og varmer dejligt om hjertet. Men jeg har godt nok ikke være så obs på alting omkring denne graviditet, som med de 2 andre. Men ved også at det er ganske normalt.

Nu har vi gået og ryddet ud, og gjort klar til lillebror kommer. Og bagerst i skabet finder man så Emils (barn nr. 2) babybog, som jeg skulle ha' lavet. Josefinas (barn nr. 1) bog er super flot og udfyldt, ned til mindste detalje. Emils bog har kun nogle billeder i, og det er det. Det er sgu da syndt for dem som kommer efter nr. 1, at de ikke også får den samme opmærksomhed.

Men når det er sagt, så er det jo bare sådan. Og jeg ved også godt at Emil ikke bliver øksemorder eller andet slemt, fordi han ikke fik sin babybog lavet færdig.

Mvh Kristine

Uha, du rammer lige endnu et ømt punkt

har også to bøger - Julis' fint udfyldt og beskrevet og Violas... gabende tom... men er begyndt at finde billeder frem og gøre klar til fremkaldelse, så den skal laves inden den lille kommer... det er i hvert fald planen

Sådan er det bare... men vi er selvfølgelig fantastiske mødre alligevel

S

Anmeld

8. marts 2011

Jose og emils mor

Stine Raaholt skriver:

Uha, du rammer lige endnu et ømt punkt

har også to bøger - Julis' fint udfyldt og beskrevet og Violas... gabende tom... men er begyndt at finde billeder frem og gøre klar til fremkaldelse, så den skal laves inden den lille kommer... det er i hvert fald planen

Sådan er det bare... men vi er selvfølgelig fantastiske mødre alligevel

S

Ja, jeg tænkte også at jeg skulle gøre noget ved den. Men så begyndte jeg at tænke over alle de små og sjove ting som står i Joses bog - og jeg kan slet ikke huske hvornår Emil begyndte at gå!! eller første tand!!! ....og så var det jeg lafde den væk igen. Men måske jeg også "bare" skulle finde en masse billeder frem og sætte i, det syntes de jo også er vildt sjovt.

En mere ting til liste.... Emils babybog færdig - hvis vi er heldige får han den til sin konfirmation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.