Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vingummien skriver: Haha hvor er hun sej
Haha hvor er hun sej
Ja ik' Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
quar20 skriver: arhhh jeg ELSKER ELSKER ELSKER sagde jeg ELSKER Maria Også specielt i hendes kyllerylle outfit
arhhh jeg ELSKER ELSKER ELSKER sagde jeg ELSKER Maria Også specielt i hendes kyllerylle outfit
Ihh du er sgu så dæjlig
Det er jo sød musik i mine ører
Årh hvor er hun sød
Laulund87 skriver: Okay jeg fik den idé at Maria skulle have et fastelavnskostume der var lidt anderledes end de andre Jeg fandt sørme også ét, men de andre børn i vuggestuen blev bange for hende..Ups Og pædagogerne var ellevilde Her er min vildt lækre Rainbow Chicken
Okay jeg fik den idé at Maria skulle have et fastelavnskostume der var lidt anderledes end de andre
Jeg fandt sørme også ét, men de andre børn i vuggestuen blev bange for hende..Ups Og pædagogerne var ellevilde
Her er min vildt lækre Rainbow Chicken
Fniiiis.... men fin er hun!
sophieamalia skriver: Hihihi, åhh hvor måtte jeg bare smile!!! Hvor er hun fin! Og kostumet, er da bare genialt! Virkelig godt fundet på!
Hihihi, åhh hvor måtte jeg bare smile!!! Hvor er hun fin! Og kostumet, er da bare genialt! Virkelig godt fundet på!
Tusind tak søde
Da jeg fandt det på nettet, skreg det bare på mig
DAs mor skriver: Årh hvor er hun sød
TbCp skriver: Fniiiis.... men fin er hun!
1000 tak
Laulund87 skriver: Det får i lov til så
Det får i lov til så
Det skulle jeg jo have vidst i år! Jeg har fået en ny idé. HUN SKAL DA VÆRE STUDENT NÆSTE ÅR! Nummer 2 i familien der bliver student, så får hun min hue på!
Dinna88 skriver: Det skulle jeg jo have vidst i år! Jeg har fået en ny idé. HUN SKAL DA VÆRE STUDENT NÆSTE ÅR! Nummer 2 i familien der bliver student, så får hun min hue på!
Haha du er fuld af gode idéer hva? Det ser vi på om et år
Så sød! Sådan lidt big bird fra Sesame Street! Og hun hygger sig!
Og jo der er vel nogle farver eller hvad?! LOL Skønt at det ikke er fra BR
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128