Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Okay jeg fik den idé at Maria skulle have et fastelavnskostume der var lidt anderledes end de andre
Jeg fandt sørme også ét, men de andre børn i vuggestuen blev bange for hende..Ups Og pædagogerne var ellevilde
Her er min vildt lækre Rainbow Chicken
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun KÆR, altså
Jeg sidder seriøst og griner højlydt!
Jeg har da nok lige den SØDESTE niece, men hvor er det kostume bare det grimmeste jeg nogensinde har set
Men hvad... Når hun har mine gener, så kan hun jo bære alt!
hold nu K***T hvor er hun fiiinårrrh mit hjerte smelter
Laulund87 skriver: Okay jeg fik den idé at Maria skulle have et fastelavnskostume der var lidt anderledes end de andre Jeg fandt sørme også ét, men de andre børn i vuggestuen blev bange for hende..Ups Og pædagogerne var ellevilde Her er min vildt lækre Rainbow Chicken
årrh hvor er hun kær
sarahb skriver: Det er da SÅ sejt... Det er helt vildt,... Og hvor skægt er det lige de andre blev bange, hun ser jo sååååå sød ud..
Det er da SÅ sejt... Det er helt vildt,... Og hvor skægt er det lige de andre blev bange, hun ser jo sååååå sød ud..
Jeg tror simpelthen de blev bange for farverne..Haha
Tusind tak
Nej, hvor er hun kær!!! Sikke en farlig kylling..
Og hvor er det i øvrigt dejligt at se en pige, der ikke er prinsesse! Jeg har også altid været en af de få, der kom som indianer, eller vagabond - eller håndklæde...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128