Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lulle. skriver: Jamen, det er lige gyldigt for mig. Skal jeg ikke komme hjem til jer så? Ja det er ret øv Nu må jeg lige se om han stadig har feber imorgen. For ellers ku det godt være tænderne. Men han er også godt snottet og pylret.
Jamen, det er lige gyldigt for mig. Skal jeg ikke komme hjem til jer så?
Ja det er ret øv Nu må jeg lige se om han stadig har feber imorgen. For ellers ku det godt være tænderne. Men han er også godt snottet og pylret.
Jo, gør det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
quar20 skriver: ØHHH kan du li elefanter Ej hvor er det altså bare NUTTET JEG ELSKER også elefanter og kan slet ikke få nok af elefant-temaet
ØHHH kan du li elefanter
Ej hvor er det altså bare NUTTET JEG ELSKER også elefanter og kan slet ikke få nok af elefant-temaet
Haha. JA, det kan jeg
Tusind tak Jeg er også bare HELT vild med elefanter. Synes det er så cute
TbCp skriver: Elefanter... hvor??? Jeg så da ikke en eneste Rigtig fint værelse!
Elefanter... hvor??? Jeg så da ikke en eneste
Rigtig fint værelse!
Hehe Nej var der nogen der sagde der var elefanter da
Tusind tak
MoarHvidovre skriver: Jeg har lige været inde og kigge på deres hjemmeside og jeg kan desværre ikke finde den
Jeg har lige været inde og kigge på deres hjemmeside og jeg kan desværre ikke finde den
Øv. Jeg kan lige se om der står et "mærke" på den et sted imorgen. Så kan det være du kan finde den et andet sted.
Lulle. skriver: Øv. Jeg kan lige se om der står et "mærke" på den et sted imorgen. Så kan det være du kan finde den et andet sted.
Super - det ville være dejligt. Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128